XXXIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku
31 maja 2017, 9:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji 22 lutego 2017 r. (stan na dzień 8 maja 2017 r.).
-
Ocena zasobów pomocy społecznej za 2016 rok.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2016 rok.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska o:
1) zgłoszonych żądaniach dotyczących roszczeń odszkodowawczych powstałych na skutek uchwalenia bądź zmiany miejscowego planu, o których mowa w art. 36 ust. 1-3 i ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 r.,
2) wydanych decyzjach ustalających opłatę w związku ze zbyciem nieruchomości, której wartość wzrosła wskutek uchwalenia miejscowego planu bądź jego zmiany, o których mowa w art. 36 ust. 4 i art. 37 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowania przestrzennym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 r.
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 39/5),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 39/6),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 39/7),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 39/14),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 39/15),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 39/20),
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2017-2034 (druk nr 39/21),
-
w sprawie pozbawienia ulic w Słupsku kategorii dróg gminnych (druk nr 39/2),
-
w sprawie zaliczenia ulic w Słupsku do kategorii dróg gminnych (druk nr 39/3),
-
w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na obszarze Miasta Słupska (druk nr 39/4),
-
w sprawie zgody na podpisanie porozumienia dotyczącego sprzedaży Gminom udziałów w nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska przeznaczonej pod budowę schroniska dla zwierząt (druk nr 39/12),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie Porozumienia Międzygminnego dotyczącego zasad realizacji i finansowania budowy schroniska dla zwierząt w Słupsku (druk nr 39/9),
-
w sprawie powierzenia Miastu Słupsk wykonywania zadań publicznych w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt (druk nr 39/11),
-
w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie aportu prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości Miasta Słupska na rzecz Trzy Fale Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (druk nr 39/13),
-
w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku za okres od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. (druk nr 39/1),
-
w sprawie utworzenia Bursy Szkolnej przy ul. Szczecińskiej 60 A w Słupsku (druk nr 39/8),
-
w sprawie regulaminu otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu wychowania przedszkolnego w przedszkolach niepublicznych i niepublicznych innych formach wychowania przedszkolnego oraz kryteriów wyboru ofert (druk nr 39/10),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku (druk nr 39/17),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 39/18),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 39/19),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr IV/9/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 grudnia 2014 roku w sprawie wyboru Przewodniczących i Wiceprzewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 39/16).
-
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 24 maja 2017
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 24 maja 2017