XL sesja Rady Miejskiej w Słupsku
28 czerwca 2017, 9:00sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku pl..Zwycięstwa 3
Porządek obrad
1. Sprawy regulaminowe.
2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji 29 marca 2017 roku (stan na dzień 8 czerwca 2017 r.)
3. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2016 rok- Polskiej Filharmonii "Sinfonia Baltica" w Słupsku (druk nr 40/1),
2) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2016 rok- Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Słupsku (druk nr 40/2),
3) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2016 rok- Państwowego Teatru Lalki "Tęcza" w Słupsku (druk nr 40/3),
4) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2016 rok- Słupskiego Ośrodka Kultury w Słupsku (druk nr 40/4),
5) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2016 rok- Młodzieżowego Centrum Kultury (druk nr 40/5),
6) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego instytucji kultury Miasta Słupska za 2016 rok- Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku (druk nr 40/6),
7) w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2016 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za rok 2016
(druk nr 40/7)
- wystąpienie Prezydenta Miasta Słupska,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały,
8) w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska z tytułu wykonania budżetu Miasta Słupska za 2016 rok (druk nr 40/15),
- wystąpienie Przewodniczącej Komisji Rewizyjnej,
- wystąpienie Prezydenta Miasta Słupska,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały,
9) w sprawie zmiany uchwały Nr XX/220/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 grudnia 2015 r. w sprawie udzielenia dotacji na zadania finansowane częściowo ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (druk nr 40/14),
10) w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania leasingowego (druk nr 40/21),
11) w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 40/24),
12) w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 40/25),
13) w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 40/26),
14) w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 40/29),
15) w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2017-2034 (druk nr 40/28),
16) w sprawie ustalenia opłat za usługi przewozowe środkami komunikacji miejskiej (druk nr 40/30),
17) w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta Słupska, informacji o przebiegu wykonania planów finansowych jednostek, o których mowa w art. 9 pkt 10, 13 i 14 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych oraz informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, o których mowa w art. 226 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, za I półrocze roku budżetowego (druk nr 40/22),
18) w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Miasta Słupska, szczegółowości projektu budżetu oraz rodzajów materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu (druk nr 40/23),
19) w sprawie kierunkowych założeń polityki budżetowej miasta Słupska na 2018 rok.(druk nr 40/10),
20) w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie aportu prawa własności nieruchomości na rzecz „Słupskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego” Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w siedzibą w Słupsku (druk nr 40/13),
21) w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+ (druk nr 40/19),
22) w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/391/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2016 roku w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska dla niepublicznych szkół i placówek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania (druk nr 40/20),
23) w sprawie ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk (druk nr 40/18),
24) w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXIX/501/17 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 maja 2017 r. w sprawie regulaminu otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu wychowania przedszkolnego w przedszkolach niepublicznych i niepublicznych innych formach wychowania przedszkolnego oraz kryteriów wyboru ofert (druk nr 40/17),
25) w sprawie przyznania w 2017 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska (druk nr 40/9A),
26) w sprawie uchylenia uchwały Nr LXI/787/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 października 2014 roku w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany fragmentów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego „Westerplatte-Hubalczyków” i „Górna” w Słupsku (druk nr 40/8),
27) w sprawie zmiany uchwały Nr XL/574/13 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 września 2013 roku w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz ze zmianą fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kopernika” w Słupsku (druk nr 40/11),
28) w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Cieśliki” w Słupsku (druk nr 40/12),
29) w sprawie odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia interesu prawnego uchwałą nr XXXII/380/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Słupska oraz wysokości stawek opłat za postój i sposobu ich pobierania (druk nr 40/16),
30) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 40/27A i B).
4. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w zakresie realizacji przez Prezydenta Miasta Słupska funkcji Zgromadzenia Wspólników w 2014 i w 2015 roku w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółce z o.o. w Słupsku.
5. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli w zakresie realizacji przez Prezydenta Miasta Słupska funkcji Zgromadzenia Wspólników w 2014 i w 2015 roku w Miejskim Zakładzie Komunikacji Spółce z o.o. w Słupsku.
6. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku za okres od stycznia do czerwca 2017 roku.
7. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
8. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej Beata Chrzanowska
- Data wytworzenia:
- 21 czerwca 2017
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 22 czerwca 2017