XLIV sesja Rady Miejskiej w Słupsku
25 października 2017, 9:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacje podmiotów dokonujących analizy oświadczeń majątkowych za rok 2016 złożonych przez: Radnych Rady Miejskiej w Słupsku, Zastępców Prezydenta Miasta, Skarbnika Miasta, Sekretarza Miasta, osoby wydające w imieniu Prezydenta decyzje administracyjne, kierowników jednostek organizacyjnych, osoby zarządzające oraz członków organów zarządzających miejskimi osobami prawnymi.
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 44/7),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 44/8),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 44/9),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 44/10),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 44/11),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 44/15),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 44/16),
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2017-2034 (druk nr 44/17),
-
w sprawie przyznawania nagród za osiągnięte wysokie wyniki sportowe we współzawodnictwie krajowym lub międzynarodowym oraz osiągnięcia w działalności sportowej (druk nr 44/4),
-
w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do realizacji partnerskiego Projektu pn. „E-rozrachunki, e-podatki, e-opłaty - wysoka jakość usług, kompetencje i elektronizacja administracji samorządowej” (druk nr 44/6),
-
w sprawie ustalenia kwoty dotacji na 2018 r. przypadającej na jedną osobę będącą uczestnikiem lub pracownikiem Centrum Integracji Społecznej w Słupsku (druk nr 44/1),
-
w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVI/432/17 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 22 lutego 2017 roku w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2017 roku (druk nr 44/2),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 44/12),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 44/13),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku (druk nr 44/14),
-
w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 44/5),
-
w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2017 (druk nr 44/18).
4. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
5. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 18 października 2017
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 18 października 2017