XLVI sesja Rady Miejskiej w Słupsku
28 grudnia 2017, 9:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych 27 września 2017 r. (stan na dzień 1 grudnia 2017 r.)
-
Raport z realizacji Programu ochrony środowiska Miasta Słupska za lata 2015-2016.
-
Uchwalenie rezolucji w sprawie poparcia działań Premiera Rządu Polskiego do przeniesienia pomnika Jana Pawła II z Ploelmer we Francji do Polski i wyrażenia woli przyjęcia monumentu na teren Słupska (druk nr 46/22).
-
Podjęcie uchwał:
2) w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2017 rok (druk nr 46/21),
3) w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2017-2034 (druk nr 46/23),
4) w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2017 (druk nr 46/24),
5) w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska (druk nr 46/14),
6) w sprawie zmiany uchwały Nr VI/36/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 4 lutego 2015 roku w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości zamieszkałej oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 46/15),
7) w sprawie połączenia samorządowych instytucji kultury – Młodzieżowego Centrum Kultury i Słupskiego Ośrodka Kultury i utworzenia Słupskiego Ośrodka Kultury (druk nr 46/12),
8) w sprawie ustanowienia roku 2018 w Mieście Słupsku rokiem 100-lecia Obchodów Odzyskania Niepodległości przez Polskę oraz uzyskania praw wyborczych kobiet (druk nr 46/13),
9) w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Cieśliki” w Słupsku (druk nr 46/5),
10) w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Jaracza-A” w Słupsku (druk nr 46/11),
11) w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Słupska na lata 2016-2019 (druk nr 46/9),
12) w sprawie nadania statutu jednostki budżetowej pod nazwą Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku przy ul. Słonecznej 15 D (druk nr 46/1),
13) w sprawie przyjęcia Słupskiego programu wspierania rodziny i rozwoju pieczy zastępczej na lata 2018-2020 (druk nr 46/2),
14) w sprawie przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami (druk nr 46/8),
15) w sprawie przystąpienia do opracowania programu polityki zdrowotnej w zakresie przeciwdziałania skutkom niepłodności poprzez dofinansowanie leczenia metodą zapłodnienia pozaustrojowego (druk nr 46/20),
16) w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na 2018 rok (druk nr 46/10),
17) w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych Rady Miejskiej w Słupsku oraz zasad zwrotu kosztów podróży przysługujących radnym Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 46/3),
18) w sprawie wskazania Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej upoważnionego do określania terminu i miejsca wykonywania zadania oraz miejscowości rozpoczęcia i zakończenia podróży służbowej Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 46/4),
19) w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr II/6/02 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2002 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Słupska (druk nr 46/19),
20) w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 46/6),
21) w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2018-2033 (druk nr 46/7).
-
Rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 46/17).
-
Rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska oraz Dyrektora Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych (druk nr 46/18).
-
Sprawozdania Komisji Rady Miejskiej w Słupsku z działalności w 2017 roku oraz przyjęcie sprawozdania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku za II półrocze 2017 r.
-
Plany pracy Komisji Rady Miejskiej na 2018 rok oraz zatwierdzenie planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku na 2018 rok.
-
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 21 grudnia 2017
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 22 grudnia 2017