XLIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku
28 lutego 2018, 9:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku pl.Zwycięstwa 3
Porządek obrad
- Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie z działalności Komendanta Miejskiego Policji w Słupsku oraz informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego w 2017 roku.
-
Informacja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku o stanie bezpieczeństwa miasta Słupska w zakresie ochrony przeciwpożarowej w 2017 roku.
-
Sprawozdanie Komendanta z działalności Straży Miejskiej w Słupsku za rok 2017.
-
Sprawozdanie Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z realizacji w 2017 roku Słupskiego Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2015-2017.
-
Podsumowanie realizacji Rocznego Planu Konsultacji Społecznych na 2017 rok.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez Miasto Słupsk.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji 29 listopada 2017 r. (wg stanu na 16 lutego 2018 r.).
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 49/18),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 49/19),
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2018-2033 (druk nr 49/21),
-
w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu „Wodociągi Słupsk” Spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku (druk nr 49/13),
-
w sprawie zniesienia formy ochrony drzewa uznanego za pomnik przyrody rosnącego w granicach administracyjnych miasta Słupska (druk nr 49/1),
-
w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Słupska w 2018 roku (druk nr 49/10),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XXIX/336/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 sierpnia 2016 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości zamieszkałej (druk nr 49/11),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr VI/36/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 4 lutego 2015 roku w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości zamieszkałej oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 49/12),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/380/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Słupska oraz wysokości stawek opłat za postój i sposobu ich pobierania (druk nr 49/16),
-
w sprawie przyznania w 2018 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska (druk nr 49/15),
-
w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 49/14),
-
w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Lelewela C” w Słupsku (druk nr 49/6),
-
w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Szczecińska-Grottgera” w Słupsku (druk nr 49/20),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Cieśliki” w Słupsku (druk nr 49/17),
-
w sprawie ustalenia odpłatności za pobyt w Słupskim Ośrodku Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (druk nr 49/9),
-
w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz określenia szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania (druk nr 49/2),
-
w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2018 roku (druk nr 49/8),
-
w sprawie ustalenia statutu jednostki budżetowej "Zespół Żłobków Miejskich" w Słupsku (druk nr 49/7),
-
w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Miasta Słupska oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania przez szkoły i placówki oświatowe funkcjonujące na terenie miasta Słupska prowadzone przez osoby fizyczne lub prawne inne, niż miasto Słupsk (druk nr 49/3),
-
w sprawie utworzenia Przedszkola Miejskiego przy ulicy Edwarda Łady-Cybulskiego w Słupsku (druk nr 49/4),
-
w sprawie utworzenia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Słupsku (druk nr 49/5).
10. Interpelacje i wnioski radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
- Data wytworzenia:
- 21 lutego 2018
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 21 lutego 2018