L sesja Rady Miejskiej w Słupsku
28 marca 2018, 9:00sala Nr 211 Urzędu Miejskiego
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji 28 grudnia 2017 r. (wg stanu na 8 marca 2018 r.).
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanych uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1999 – listopad 2017 (stan na 14 marca 2018 r.)
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z pomocy udzielonej na podstawie Uchwały Nr V/33/2011 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 stycznia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty cywilnoprawnych należności pieniężnych Miasta Słupska i jednostek podległych oraz wskazania organów do tego uprawnionych, za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 roku.
-
Sprawozdanie Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z działalności Ośrodka za 2017 rok.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska o:
-
zgłoszonych żądaniach, dotyczących roszczeń odszkodowawczych powstałych na skutek uchwalenia bądź zmiany miejscowego planu, o których mowa w art. 36 ust. 1-3 i ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r.,
-
wydanych decyzjach ustalających opłatę w związku ze zbyciem nieruchomości, której wartość wzrosła wskutek uchwalenia miejscowego planu bądź jego zmiany, o których mowa w art. 36 ust. 4 i art. 37 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowania przestrzennym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r.
-
Wystąpienie przedstawiciela Stowarzyszenia „Gmina Jest Nasza!” w sprawie budowy zakładu produkcji mączki rybnej oraz olejów rybnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną we Włynkówku.
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 50/17),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 50/18),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 50/19),
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2018-2033 (druk nr 50/20),
-
w sprawie rozpatrzenia petycji mieszkańców bloku przy ul. Zygmunta Augusta w Słupsku przeciwko budowie bloku mieszkalnego przez Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego na działce nr 550/2 położonej przy ul. Jana Sobieskiego (druk 50/12),
-
w sprawie powołania Spółdzielni Socjalnej „Drabina” z siedzibą w Ustce (druk nr 50/6),
-
w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Miastem Słupsk a Powiatem Słupskim w sprawie współfinansowania kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy (druk nr 50/7),
-
w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy użytkowania nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 1 (druk nr 50/1),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zwrot do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa prawa własności nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska położonej w Słupsku w rejonie ulicy Grunwaldzkiej (druk nr 50/11),
-
w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (druk nr 50/4),
-
w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu rewitalizacji „Długa” w Słupsku (druk nr 50/3),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr VI/36/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 4 lutego 2015 roku w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie nieruchomości zamieszkałej oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 50/15),
-
w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Słupska (druk nr 50/9),
-
w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczone opłaty (druk nr 50/8),
-
w sprawie przyjęcia „Programu wsparcia edukacji zdrowotnej młodzieży na lata 2018-2020 (druk nr 50/10),
-
w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr XX/294/12 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2012 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska (druk nr 50/5),
-
w sprawie podziału miasta Słupsk na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu (druk nr 50/16),
-
w sprawie utworzenia stałych obwodów głosowania, ustalenia ich numerów i granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych (druk nr 50/2),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr III/3/14 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 17 stycznia 2014 r. w sprawie powołania osobowego składu stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 50/14),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektorki Przedszkola Miejskiego nr 6 w Słupsku (druk nr 50/13),
-
w sprawie nadania nazwy parkowi przy ul. Wazów w Słupsku (druk nr 50/21).
-
Interpelacje i wnioski radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 21 marca 2018
- Informację opublikował:
- Anna Lessnau
- Data publikacji:
- 21 marca 2018