LVIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
26 września 2018, 9:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Przedstawienie przez Prezydenta Miasta informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta Słupska za pierwsze półrocze 2018 roku.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach 25 kwietnia, 30 maja, 27 czerwca i 10 lipca 2018 r. wg stanu na dzień 10 września 2018 r.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanych uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1999-2017 wg stanu na dzień 10 września 2018 r.
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 57/21);
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 57/22);
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 57/23);
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 57/24);
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2018-2033 (druk nr 57/25);
-
w sprawie zmiany Uchwały Nr XLIX/670/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 lutego 2018 roku planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2018 roku (druk nr 57/2);
-
w sprawie ustalenia kwoty dotacji na 2019 r. przypadającej na jedną osobę będącą uczestnikiem lub pracownikiem Centrum Integracji Społecznej w Słupsku (druk nr 57/12);
-
w sprawie upoważnienia kierowników jednostek organizacyjnych do umarzania, odraczania lub rozkładania na raty niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym, stanowiących dochody Miasta Słupska (druk nr 57/17);
-
w sprawie odstąpienia od zbycia w drodze przetargu nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Jagiellońskiej 22 (druk nr 57/4);
-
w sprawie odstąpienia od zbycia w drodze przetargu nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Gdyńskiej 97 (druk nr 57/8);
-
w sprawie odstąpienia od zbycia w drodze przetargu nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Leszczyńskiego 2 (druk nr 57/9);
-
w sprawie odstąpienia od zbycia w drodze przetargu nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Kossaka 9 (druk nr 57/10);
-
w sprawie odstąpienia od zbycia w drodze przetargu nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Chodkiewicza 21 (druk nr 57/11);
-
w sprawie aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (druk nr 57/5);
-
w sprawie ustalenia lokalnych standardów urbanistycznych dla miasta Słupska (druk nr 57/6);
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Centrum-Południe D” w Słupsku (druk nr 57/7);
-
w sprawie zamiaru zmiany siedziby Zespołu Szkół Ekonomicznych i Technicznych im. Stanisława Staszica w Słupsku przy ulicy Partyzantów 24 (druk nr 57/1);
-
w sprawie zmiany załącznika do uchwały nr XVII/222/07 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 listopada 2007 roku w sprawie ustalenia Regulaminu przyznawania środków finansowych z przeznaczeniem na pomoc zdrowotną dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej (druk nr 57/3);
-
w sprawie zasad wnoszenia obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej (druk nr 57/15);
-
w sprawie zasad używania herbu i flagi Miasta Słupska (druk nr 57/13);
-
w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 57/14).
-
Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 57/19).
-
Rozpatrzenie skargi na działalność Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółki z o.o. w Słupsku (druk nr 57/20).
-
Rozpatrzenie wniosku w sprawie nagrywania i archiwizacji nagrań posiedzeń komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 57/16).
-
Rozpatrzenie wniosku dotyczącego zmiany systemu opłat, określonego w uchwale Rady Miejskiej w Słupsku i późniejszych zarządzeniach wykonawczych Prezydenta Miasta Słupska, za korzystanie z obiektów będących własnością Miasta Słupsk, a oddanych w trwały zarząd Słupskiemu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji. (druk nr 57/18)
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie dochodów, wydatków, kosztów i przepływów finansowych z cmentarzy od momentu włączenia Zarządu Cmentarzy Komunalnych w struktury Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z kontroli przeprowadzonej w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Słupsku w zakresie gospodarowania środkami finansowymi, przestrzegania prawa pracy oraz realizacji projektów zewnętrznych.
-
Interpelacje i wnioski radnych.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 19 września 2018
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 19 września 2018