III sesja Rady Miejskiej w Słupsku
28 grudnia 2018, 8:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
1. Sprawy regulaminowe.
2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o stanie realizacji zadań oświatowych Miasta Słupska w roku szkolnym 2017/2018.
3. Informacje urzędów skarbowych o wynikach analiz oświadczeń majątkowych.
4. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o miejskich jednostkach organizacyjnych, które zgłosiły zapotrzebowanie na organizację pracy ograniczenia wolności oraz pracy społecznie użytecznej przez skazanych w 2019 roku.
5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 26 września 2018 r. (stan na dzień 12 grudnia 2018 r.).
6. Podjęcie uchwał:
- w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 3/22),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 3/23),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2018 rok (druk nr 3/24),
-
w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2018 (druk nr 3/21)
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2018-2033 (druk nr 3/26),
-
w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego Miasta Słupska w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023 (druk nr 3/4),
-
w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnie pomocy w zakresie dożywiania w formie świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 -2023 (druk nr 3/5),
-
w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków poniesionych na pomoc w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych osób objętych wieloletnim programem wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023 (druk nr 3/6),
-
w sprawie zmiany Uchwały Nr LIII/742/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 czerwca 2018 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Miasto Słupsk (druk nr 3/2),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień z Gminą Kobylnica w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 3/3),
-
w sprawie przyjęcia Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2019 rok (druk nr 3/8),
-
w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 3/14),
-
w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Słupska na lata 2016-2019 (druk nr 3/15),
-
w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Pomorska” w Słupsku (druk nr 3/16),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Dworzec” w Słupsku (druk nr 3/17),
-
w sprawie nadania nazw ulicom w Słupsku (druk nr 3/1),
-
w sprawie odwołania Skarbnika Miasta Słupska (druk nr 3/9),
-
w sprawie powołania Skarbnika Miasta Słupska (druk nr 3/10),
-
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 3/25),
-
w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr II/6/02 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2002 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Słupska (druk nr 3/7)
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XLVI/638/17 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych Rady Miejskiej w Słupsku oraz zasad zwrotu kosztów podróży przysługujących radnym Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 3/20)
-
w sprawie delegowania dwóch radnych Rady Miejskiej w Słupsku do Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Miasta Słupska (druk nr 3/11),
-
w sprawie wskazania Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku upoważnionego do określenia terminu i miejsca wykonywania zadania oraz miejscowości rozpoczęcia i zakończenia podróży służbowej Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 3/12),
-
w sprawie wyboru Przewodniczących i Wiceprzewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 3/13).
7. Zatwierdzenie planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku na 2019 rok.
8. Podjęcie uchwał:
-
w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 3/18),
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2019-2033 (druk nr 3/19).
9. Interpelacje i zapytania radnych.
Lista obecności radnych na sesji:
Kamil BIERKA +
Tadeusz BOBROWSKI +
Beata CHRZANOWSKA +
Kazimierz CZYŻ -
Bogusław DOBKOWSKI +
Wojciech GAJEWSKI +
Łukasz JAWORSKI +
Ryszard KRUK +
Jan LANGE +
Małgorzata LENART +
Wojciech LEWENSTAM +
Anna MROWIŃSKA +
Andrzej OBECNY -
Anna ROŻEK +
Paweł SKOWROŃSKI +
Piotr SKOWROŃSKI +
Renata STEC +
Jacek SZARAN +
Paweł SZEWCZYK +
Adam TREDER +
Artur WISZNIEWSKI +
Aldona ŻURAWSKA +
- Podmiot publikujący:
- Wydział Obsługi Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 21 grudnia 2018
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 9 stycznia 2019