VI sesja Rady Miejskiej w Słupsku
27 marca 2019, 9:00sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z pomocy udzielonej na podstawie Uchwały Nr V/33/2011 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 stycznia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty cywilnoprawnych należności pieniężnych Miasta Słupska i jednostek podległych oraz wskazania organów do tego uprawnionych, za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2018 roku.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 28 grudnia 2018 r. (wg stanu na dzień 7 marca 2019 r.).
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 6/7);
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 6/8);
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 6/9);
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2019-2033 (druk nr 6/10);
-
w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2019 roku (druk nr 6/1);
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XXIX/336/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 sierpnia 2016 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości zamieszkałej (druk nr 6/6);
-
w sprawie przyjęcia Planu Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego na lata 2019-2030 dla Miasta Słupska i gmin, które zawarły z Miastem Słupsk porozumienie w sprawie wspólnej organizacji transportu publicznego (druk nr 6/3);
-
w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr XXXII/380/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Słupska oraz wysokości stawek opłat za postój i sposobu ich pobierania (druk nr 6/4);
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XXV/299/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 maja 2016 r. w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Na Wzgórzu” w Słupsku (druk nr 6/2);
-
w sprawie zmiany uchwały Nr II/18/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 listopada 2018 r. w sprawie powołania osobowego składu stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 6/11).
-
Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 6/12).
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Sprawy bieżące.
Lista obecności radnych na sesji:
Kamil BIERKA +
Tadeusz BOBROWSKI +
Beata CHRZANOWSKA +
Kazimierz CZYŻ +
Bogusław DOBKOWSKI +
Wojciech GAJEWSKI +
Bożena HOŁOWIENKO +
Łukasz JAWORSKI +
Ryszard KRUK +
Jan LANGE +
Małgorzata LENART +
Wojciech LEWENSTAM +
Anna MROWIŃSKA +
Anna ROŻEK +
Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +
Paweł SKOWROŃSKI +
Piotr SKOWROŃSKI +
Renata STEC +
Jacek SZARAN +
Paweł SZEWCZYK +
Adam TREDER +
Artur WISZNIEWSKI +
Aldona ŻURAWSKA +
- Podmiot publikujący:
- Biuro Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
- Data wytworzenia:
- 20 marca 2019
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 28 marca 2019