VII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
24 kwietnia 2019, 9:00sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z działalności Ośrodka w 2018 r.
-
Sprawozdanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z realizacji w 2018 r. Słupskiego programu wspierania rodziny i rozwoju pieczy zastępczej na lata 2018-2020.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska za rok 2018 z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Mieście Słupsku na lata 2010-2018.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska za 2018 rok z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2016-2020.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji 30 stycznia 2019 r. (wg stanu na dzień 5 kwietnia 2019 r.).
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanych uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1999-2018 (stan na dzień 18.03.2019 r.).
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 7/17),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 7/18),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 7/19),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 7/22),
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2019-2033 (druk nr 7/24),
-
w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 7/23),
-
w sprawie zadeklarowania włączenia się Miasta Słupska we wspólny dla organizatorów i przewoźników system poboru opłat za przewozy w zbiorowym transporcie pasażerskim oraz system jednolitej informacji pasażerskiej (druk nr 7/20),
-
w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia Słupskiego Budżetu Obywatelskiego (druk nr 7/21),
-
w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku za okres od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. (druk nr 7/9),
-
w sprawie zatwierdzenia regulaminu rady społecznej działającej przy Samodzielnym Publicznym Miejskim Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Słupsku (druk nr 7/10),
-
w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011 roku w sprawie połączenia jednostek budżetowych pod nazwą: Zarząd Transportu Miejskiego w Słupsku, Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku i Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku oraz nadania nazwy i statutu Zarządowi Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (druk nr 7/16),
-
w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk oraz określenia granic ich obwodów (druk nr 7/1),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień z Panią Krystyną Konieczną Dyrektor Szkoły Podstawowej w Wytownie w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 7/2),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień z Miastem Lębork w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 7/3),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień z Gminą Dębnica Kaszubska w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 7/4),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień z Gminą Trzebielino w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 7/5),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień z Gminą Główczyce w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 7/6),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień z Gminą Słupsk w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 7/7),
-
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień z Miastem Ustka w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 7/8),
-
w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 16 (druk nr 7/12),
-
w spr. wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy użytkowania nieruchomości położonej w Słupsku przy alei 3-go Maja 22 (druk nr 7/13),
-
w spr. wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy użytkowania nieruchomości położonej w Słupsku przy Władysława Łokietka (druk nr 7/14),
-
w sprawie uchylenia uchwały Nr VIII/79/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011 roku w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Słupsku przy ulicy Hubalczyków i ulicy Bukowej (druk nr 7/15),
-
w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Miasta Słupska w 2019 roku (druk nr 7/11).
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie funkcjonowania systemu naliczania opłat za odpady komunalne.
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie obiegu korespondencji w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w 2018 roku.
-
Upoważnienie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku do przeprowadzenia kontroli w zakresie zbycia w dniu 16.10.2015 r. nieruchomości przy ul. Armii Krajowej 1.
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Sprawy bieżące.
Lista obecności radnych na sesji:
Kamil BIERKA +
Tadeusz BOBROWSKI +
Beata CHRZANOWSKA +
Kazimierz CZYŻ +
Bogusław DOBKOWSKI +
Wojciech GAJEWSKI +
Bożena HOŁOWIENKO +
Łukasz JAWORSKI +
Ryszard KRUK +
Jan LANGE +
Małgorzata LENART +
Wojciech LEWENSTAM +
Anna MROWIŃSKA +
Anna ROŻEK +
Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +
Paweł SKOWROŃSKI +
Piotr SKOWROŃSKI +
Renata STEC +
Jacek SZARAN +
Paweł SZEWCZYK +
Adam TREDER +
Artur WISZNIEWSKI +
Aldona ŻURAWSKA +
- Podmiot publikujący:
- Biuro Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Beata Chrzanowska - Przewodnicząca Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 24 kwietnia 2019
- Informację opublikował:
- Anna Lessnau
- Data publikacji:
- 16 maja 2019