IX sesja Rady Miejskiej w Słupsku
26 czerwca 2019, 9:00sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku pl.Zwycięstwa 3
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji 27 marca 2019 r. (wg stanu na dzień 5 czerwca 2019 r.).
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 9/20);
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 9/21);
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 9/22);
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2019 rok (druk nr 9/24);
-
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2019-2033 (druk nr 9/26);
-
w sprawie kierunkowych założeń polityki budżetowej Miasta Słupska na 2020 rok (druk nr 9/3);
-
w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Miasta Słupska, szczegółowości projektu budżetu oraz rodzajów materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu (druk nr 9/23);
-
w sprawie powierzenia Prezydentowi Miasta Słupska uprawnienia do określania wysokości cen i opłat za korzystanie z usług społecznych realizowanych przez spółkę Trzy Fale w Słupsku (druk nr 9/19);
-
w sprawie zmiany uchwały Nr XLVI/628/17 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 grudnia 2017 roku w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska (druk nr 9/18);
-
w sprawie zmiany Uchwały Nr XVI/213/11 Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w Zespole Żłobków Miejskich w Słupsku, wysokości dodatkowych opłat za wydłużony wymiar opieki, maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie oraz określenia warunków częściowego zwolnienia od ponoszonych opłat (druk nr 9/15);
-
w sprawie wyrażenia woli współpracy Miasta Słupska i Samorządu Województwa Pomorskiego w zakresie realizacji programu polityki zdrowotnej „regionalny program polityki zdrowotnej szczepienia przeciw pneumokokom dla osób 65 + z grupy ryzyka” w 2019 roku (druk nr 9/16);
-
w sprawie nadania statutu jednostce budżetowej pod nazwą Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Słupsku (druk nr 9/10);
-
w sprawie zmiany uchwały nr LIII/741/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 czerwca 2018 roku w sprawie zasad korzystania z obiektów i urządzeń szkół i placówek oświatowych, prowadzonych przez Miasto Słupsk, sposobu ustalania cen i opłat za korzystanie z nich oraz powierzenia Prezydentowi Miasta Słupska uprawnienia do stanowienia o ich wysokości (druk nr 9/11);
-
w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży Miasta Słupska pod nazwą: Stypendium Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 9/4);
-
w sprawie określenia szczegółowych warunków udzielania pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym dla uczniów pobierających naukę w szkołach znajdujących się na terenie Miasta Słupska, w ramach Lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży pod nazwą: Stypendium Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 9/5);
-
w sprawie zmiany nazwy dotychczasowej Szkoły Policealnej dla Dorosłych nr 1 w Słupsku wchodzącej w skład Zespołu Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w Słupsku (druk nr 9/17);
-
w sprawie ustalenia sieci publicznych szkół ponadpodstawowych i specjalnych mających siedzibę na obszarze Miasta Słupska, od dnia 1 września 2019 roku (druk nr 9/6);
-
w sprawie zmiany uchwały nr VII/100/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk oraz określenia granic ich obwodów (druk nr 9/7);
-
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Dębnica Kaszubska
w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 9/8); -
w sprawie nadania imienia Przedszkolu Miejskiemu nr 15 w Słupsku przy ul. Wiatracznej 6 (druk nr 9/9);
-
w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 9/1);
-
w sprawie powołania Zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników (druk nr 9/2);
-
w sprawie wskazania przedstawicieli Rady Miejskiej w Słupsku do Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 9/25).
4. Rozpatrzenie raportu o stanie Miasta Słupska za 2018 rok.
a) debata nad raportem o stanie Miasta Słupska za 2018 rok,
b) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Słupska wotum zaufania za 2018 rok (druk nr 9/13).
5. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2018 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za rok 2018 oraz wniosku o udzielenie Prezydentowi Miasta Słupska absolutorium z tytułu wykonania budżetu Miasta za 2018 rok:
a) dyskusja
b) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2018 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za rok 2018 (druk nr 9/14).
c) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska z tytułu wykonania budżetu Miasta Słupska za 2018 rok (druk nr 9/12).
6. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie zbycia nieruchomości przy ul. Armii Krajowej 1 w Słupsku.
7. Interpelacje i zapytania radnych.
Lista obecności radnych na sesji:
Kamil BIERKA +
Tadeusz BOBROWSKI +
Beata CHRZANOWSKA +
Kazimierz CZYŻ +
Bogusław DOBKOWSKI +
Wojciech GAJEWSKI +
Bożena HOŁOWIENKO +
Łukasz JAWORSKI -
Ryszard KRUK +
Jan LANGE +
Małgorzata LENART +
Wojciech LEWENSTAM -
Anna MROWIŃSKA -
Anna ROŻEK +
Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +
Paweł SKOWROŃSKI +
Piotr SKOWROŃSKI +
Renata STEC +
Jacek SZARAN +
Paweł SZEWCZYK +
Adam TREDER +
Artur WISZNIEWSKI -
Aldona ŻURAWSKA +
- Podmiot publikujący:
- Biuro Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
- Data wytworzenia:
- 19 czerwca 2019
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 18 października 2019