Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXVII sesja Rady Miejskiej w Słupsku - I część sesji 27 stycznia 2021 r. godz.9-ta - II część sesji 28 stycznia 2021 r. godz.14-ta

27 stycznia 2021, 9:00
zdalny tryb obradowania / transmisja sesji dostępna będzie w bip.um.slupsk.pl - zakładka: "sesje RM online"

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Miasta Słupska za 2020 rok.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 28 października 2020 r. (wg stanu na 14 stycznia 2021 r.).

  4. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Słupskiego Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2021 – 2023. (druk nr 27/7)

  5. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Słupska na 2021 rok. (druk nr 27/5)

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Rady Miejskiej w Słupsku Nr XII/381/20 z dnia 30 września 2020 roku w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdu usuniętego z drogi oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu w 2021 roku. (druk nr 27/6)

  7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do realizacji Projektu pn. „Rejs po wiedzę – rozwój kompetencji kluczowych uczniów i nauczycieli poprzez edukację morską i żeglarską na terenie Miasta Słupska oraz Gminy Słupsk i Gminy Kobylnica” planowanego do złożenia w ramach naboru wniosków o dofinansowanie do Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1. Jakość edukacji ogólnej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2014-2020. (druk nr 27/8)

  8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie Porozumienia z Powiatem Słupskim, Gminą Miasto Ustka, Gminą Słupsk, Gminą Kobylnica, Gminą Ustka, Gminą Damnica i Gminą Dębnica Kaszubska w sprawie wspólnego opracowania i finansowania Strategii Rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska na lata 2021- 2030. (druk nr 27/9)

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXV/413/20 Rady Miejskiej w Słupsku z 25 listopada 2020 roku w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na lata 2021 – 2025”. (druk nr 27/1)

  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXV/414/20 Rady Miejskiej w Słupsku z 25 listopada 2020 roku w sprawie przyjęcia Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2021 rok. (druk nr 27/2)

  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu zwaloryzowanej bonifikaty udzielonej przy sprzedaży lokalu mieszkalnego nr 26 położonego przy ul. Królowej Jadwigi 5 w Słupsku. (druk nr 27/4)

  12. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Przedszkolu Miejskiemu nr 7 w Słupsku z siedzibą przy ul. Wileńskiej 2. (druk nr 27/3)

  13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji. (druk nr 27/10)

  14. Podjęcie uchwały w sprawie pozostawienia petycji bez rozpatrzenia. (druk nr 27/11)

II część sesji - 28 stycznia 2021 r. godz.14-ta

14A. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia z opłaty i zwrotu części opłaty pobranej za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży, należnej w roku 2021, przedsiębiorców prowadzących punkty sprzedaży na terenie miasta Słupska (druk nr 27/12)

15. Interpelacje i zapytania radnych.

16. Sprawy bieżące.

    Lista obecności radnych na sesji:

    Kamil BIERKA +

    Tadeusz BOBROWSKI +

    Beata CHRZANOWSKA +

    Kazimierz CZYŻ +

    Bogusław DOBKOWSKI +

    Wojciech GAJEWSKI +

    Bożena HOŁOWIENKO +

    Łukasz JAWORSKI +

    Ryszard KRUK +

    Jan LANGE +

    Małgorzata LENART +

    Wojciech LEWENSTAM +

    Anna MROWIŃSKA +

    Anna ROŻEK +

    Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +

    Paweł SKOWROŃSKI +

    Piotr SKOWROŃSKI +

    Renata STEC +

    Jacek SZARAN +

    Paweł SZEWCZYK +

    Adam TREDER +

    Artur WISZNIEWSKI +

    Aldona ŻURAWSKA +

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
20 stycznia 2021
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
29 stycznia 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek