XXIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku
31 marca 2021, 9:00zdalny tryb obradowania / transmisja sesji dostępna będzie w bip.um.slupsk.pl - zakładka: "sesje RM online"
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku o stanie bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego miasta Słupska za 2020 r.
-
Zbiorcza informacja Prezydenta Miasta Słupska o zastosowanych w 2020 roku ulgach,
na podstawie Uchwały Nr V/33/2011 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia
26 stycznia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty cywilnoprawnych należności pieniężnych Miasta Słupska i jednostek podległych oraz wskazania organów do tego uprawnionych. -
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 21 grudnia 2020 r. (wg stanu na dzień 4 marca 2021 r.).
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanych uchwał Rady Miejskiej
w Słupsku podjętych w latach 1999-2020 (wg stanu na dzień 12.03.2021 r.). -
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku
z dnia 27 kwietnia 2011 roku w sprawie połączenia jednostek budżetowych pod nazwą: Zarząd Transportu Miejskiego w Słupsku, Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej
i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku i Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku oraz nadania nazwy
i statutu Zarządowi Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (druk nr 29/13). -
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 29/16).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 29/17).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 29/18).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2021-2040 (druk 29/20).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (druk
nr 29/12). -
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/380/16 Rady Miejskiej
w Słupsku z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania
na terenie miasta Słupska oraz wysokości stawek opłat za postój i sposobu ich pobierania (druk nr 29/14). -
Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Słupska (druk nr 29/6).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia formy ochrony drzew uznanych za pomnik przyrody rosnących w granicach administracyjnych miasta Słupska (druk nr 29/3).
-
Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych i cięć technicznych drzewa będącego pomnikiem przyrody (druk nr 29/19).
-
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej przy
ul. Szpilewskiego w Słupsku (druk nr 29/5). -
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy skwerowi w Słupsku (druk nr 29/2).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XV/158/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 września 2015 r. w sprawie zasad stosowanych przy nadawaniu nazw ulicom, placom, drogom wewnętrznym i innym obiektom miejskim w Słupsku (druk
nr 29/4). -
Podjęcie uchwały w sprawie przekształcenia Sportowej Szkoły Podstawowej
w Słupsku wchodzącej w skład Zespołu Szkół Sportowych z siedzibą przy ul. Marii Zaborowskiej 2 w Słupsku w Szkołę Podstawową nr 16 z Oddziałami Sportowymi
w Słupsku (druk nr 29/8). -
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk oraz określenia granic ich obwodów (druk
nr 29/7). -
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie oddziałów przygotowania wojskowego w Technikum nr 4 w Słupsku wchodzącym w skład Zespołu Szkół Mechanicznych
i Logistycznych im. inż. Tadeusza Tańskiego w Słupsku (druk nr 29/11). -
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XLIX/671/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 lutego 2018 r. w sprawie ustalenia statutu jednostki budżetowej „Zespół Żłobków Miejskich” w Słupsku (druk nr 29/9).
-
Podjęcie uchwały w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2021 roku (druk nr 29/15).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr II/18/18 Rady Miejskiej w Słupsku
z dnia 28 listopada 2018 r. w sprawie powołania osobowego składu stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 29/1). -
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Komisji doraźnej ds. rozszerzenia granic administracyjnych Miasta Słupska Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 29/10).
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli realizacji umów Nr ZP.7/2018 z dnia 28 lutego 2018 r. i Nr ZP.5/2020 z dnia 28 lutego 2020 r. zawartych pomiędzy Miastem Słupsk, a Firmą "Adkonis" polegających na: świadczeniu usług holowania pojazdów usuniętych z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Miasta Słupska i świadczenia usługi przechowywania pojazdów usuniętych z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu na terenie Miasta Słupska oraz ich demontażu.
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli funkcjonowania cmentarzy komunalnych w Słupsku - dochody z usług cmentarnych, a wydatki w roku budżetowym 2018 i 2019.
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Sprawy bieżące.
Lista obecności radnych na sesji:
Kamil BIERKA +
Tadeusz BOBROWSKI +
Beata CHRZANOWSKA +
Kazimierz CZYŻ +
Bogusław DOBKOWSKI +
Wojciech GAJEWSKI +
Bożena HOŁOWIENKO +
Łukasz JAWORSKI +
Ryszard KRUK -
Jan LANGE +
Małgorzata LENART +
Wojciech LEWENSTAM +
Anna MROWIŃSKA +
Anna ROŻEK +
Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +
Paweł SKOWROŃSKI +
Piotr SKOWROŃSKI +
Renata STEC +
Jacek SZARAN -
Paweł SZEWCZYK +
Adam TREDER +
Artur WISZNIEWSKI +
Aldona ŻURAWSKA +
- Podmiot publikujący:
- Biuro Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej Beata Chrzanowska
- Data wytworzenia:
- 24 marca 2021
- Informację opublikował:
- Ilona Czechowicz
- Data publikacji:
- 5 maja 2021