Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXX sesja Rady Miejskiej w Słupsku

28 kwietnia 2021, 9:00
w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania sie na odległość

Porządek obrad


  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z działalności Ośrodka za 2020 r.

  3. Sprawozdanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z realizacji w 2020 r. Słupskiego programu wspierania rodziny i rozwoju pieczy zastępczej na lata 2018-2020.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na 2020 rok.

  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska za 2020 rok z realizacji Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2016-2020.

  6. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji zadań w 2020 roku zawartych w Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w mieście Słupsku na lata 2019-2025+ ze szczególnym uwzględnieniem obszaru rewitalizacji – Polityka Społeczna SŁUPSK 2025+ .

  7. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach 27 i 28 stycznia 2021 r. (wg stanu na dzień 15 kwietnia 2020 r.)

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 30/14).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 30/15).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 30/16).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2020-2037 (druk nr 30/17).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 30/12).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Kierunków działań na rzecz osób z niepełnoprawnościami w Słupsku na lata 2021 – 2025+” (druk nr 30/13).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Miasta Słupska w 2021 roku (druk nr 30/1).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Przedszkolu Miejskiemu nr 5 w Słupsku z siedzibą przy ul. Juliana Niemcewicza 9 w Słupsku (druk nr 30/10).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany nazwy II Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Adama Mickiewicza w Słupsku (druk nr 30/2).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany nazwy Zespołu Szkół Sportowych w Słupsku (druk nr 30/3).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska (druk nr 30/9).

  19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LVIII/778/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 września 2018 roku w sprawie ustalenia lokalnych standardów urbanistycznych dla miasta Słupska (druk nr 30/7).

  20. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kasztanowa" w Słupsku (druk nr 30/4).

  21. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Dzielnica Mieszkaniowa Zachód" w Słupsku (druk nr 30/6).

  22. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Dzielnica Północ" w Słupsku (druk nr 30/5).

  23. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr II/18/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 listopada 2018 r. w sprawie powołania osobowego składu stałych komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 30/11).

  24. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Słupsku w zakresie realizacji dochodów, wydatków, kosztów oraz przepływów finansowych Spółki za 2019 rok.

  25. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w zakresie należytego wykonywania zadań realizowanych w ramach zarządzania transportem zbiorowym oraz ich zgodności z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz postanowieniami umowy powierzenia nr 3/K/2014 o świadczenie usług przewozowych w zakresie lokalnego transportu zbiorowego zawartej w Słupsku w dniu 29 sierpnia 2014 r. pomiędzy Miastem Słupsk, Zarządem Infrastruktury Miejskiej, a MZK spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku za lata 2014 – 2019.

  26. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli funkcjonowania cmentarzy komunalnych w Słupsku - dochody z usług cmentarnych, a wydatki w roku budżetowym 2018 i 2019.

  27. Interpelacje i zapytania radnych.

  28. Sprawy bieżące.

      Lista obecności radnych na sesji:

      Kamil BIERKA +

      Tadeusz BOBROWSKI +

      Beata CHRZANOWSKA +

      Kazimierz CZYŻ +

      Bogusław DOBKOWSKI +

      Wojciech GAJEWSKI -

      Bożena HOŁOWIENKO +

      Łukasz JAWORSKI +

      Ryszard KRUK +

      Jan LANGE +

      Małgorzata LENART +

      Wojciech LEWENSTAM +

      Anna MROWIŃSKA +

      Anna ROŻEK +

      Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +

      Paweł SKOWROŃSKI +

      Piotr SKOWROŃSKI +

      Renata STEC +

      Jacek SZARAN +

      Paweł SZEWCZYK +

      Adam TREDER +

      Artur WISZNIEWSKI +

      Aldona ŻURAWSKA +


Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
21 kwietnia 2021
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
5 maja 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek