Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXXI sesja Rady Miejskiej w Słupsku

26 maja 2021, 9:00
zdalny tryb obradowania / transmisja sesji dostępna będzie w bip.um.slupsk.pl - zakładka: "sesje i komisje RM online"

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2020 rok.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2020 rok.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji 24 lutego 2021 r. (wg stanu na dzień 10 maja 2021 r.)

  5. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku za okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. (druk nr 31/8).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok oraz zmiany treści Uchwały Nr XXVI/432/20 z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 31/10).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 31/11).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 31/12).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2021-2040 (druk nr 31/13).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Miastem Słupsk a Powiatem Słupskim w sprawie współfinansowania kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku (druk nr 31/1).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego oraz wzoru deklaracji o dochodach gospodarstwa domowego (druk nr 31/4).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Fabryczna A” w Słupsku (druk nr 31/6).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych przy ulicy Ogrodowej i Zygmunta Augusta w Słupsku (druk nr 31/2).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych przy ulicy Ogrodowej i Marii Konopnickiej w Słupsku (druk nr 31/3).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska (druk nr 31/7).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr LIII/745/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 czerwca 2018 roku, w sprawie utworzenia jednostki budżetowej „Słupskiego Centrum Usług Wspólnych” oraz nadania jej statutu (druk nr 30/5).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy skrzyżowaniu o ruchu okrężnym (rondu) w Słupsku (druk nr 31/9).

  18. Interpelacje i zapytania radnych.

  19. Sprawy bieżące.

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku
Data wytworzenia:
19 maja 2021
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
23 czerwca 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek