Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXXII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

30 czerwca 2021, 9:00
sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Kierownika Nadzoru Wodnego w Słupsku z działań podejmowanych
    na obszarach Miasta Słupska, Powiatu Słupskiego i Powiatu Bytowskiego za rok 2020.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z wykonania Uchwały Nr XVIII/199/15 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na lata 2016-2020”.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 31 marca 2021 r. (wg stanu na dzień 8 czerwca 2021 r.)

  5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień międzygminnych
    w sprawie przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Kobylnica i Gminy Słupsk w zakresie korzystania z usług Punktu Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Przemocy
    w Rodzinie (druk nr 32/13).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumień międzygminnych w celu przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków innych gmin w zakresie korzystania z usług Ośrodka Pomocy Osobom Nietrzeźwym i Bezdomnym przy ul. Gdyńskiej 13a w Słupsku (druk nr 32/21).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 32/25).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 32/26).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok oraz zmiany treści Uchwały Nr XXVI/432/20 z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 32/27).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2021-2040 (druk nr 32/29).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie emisji obligacji komunalnych z przeznaczeniem na zaciągnięcie zobowiązania, które obniży łączny koszt obsługi długu w całym okresie spłaty oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 32/24).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Miasta Słupska, szczegółowości projektu budżetu oraz rodzajów materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu (druk nr 32/28).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały NR LIII/737/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 czerwca 2018 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych (druk nr 32/6).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Oddziaływań Korekcyjno-Edukacyjnych
    dla Osób Stosujących Przemoc w Rodzinie na lata 2021-2025 (druk nr 32/14).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy
    w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w Słupsku na lata 2021 – 2025 (druk
    nr 32/22).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIX/478/21 Rady Miejskiej w Słupsku
    z dnia 31 marca 2021 roku w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej
    i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2021 roku (druk nr 32/4).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych
    na terenie miasta Słupska (druk nr 32/15).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie zasad przeprowadzania Słupskiego Budżetu Obywatelskiego (druk nr 32/7).

  19. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru likwidacji Centrum, Kultury i Języka Rosyjskiego – Filii Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Słupsku oraz w sprawie zamiaru dokonania zmiany w statucie Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Dąbrowskiej w Słupsku (druk nr 32/10).

  20. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Kobylnica
    w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 32/5).

  21. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół ponadpodstawowych
    i specjalnych mających siedzibę na obszarze Miasta Słupska (druk nr 32/11).

  22. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (druk nr 32/19).

  23. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia projektu Regulaminu dostarczania wody
    i odprowadzania ścieków obowiązującego na terenie Miasta Słupska (druk nr 32/20).

  24. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XII/381/20 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 września 2020 roku w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdu usuniętego z drogi oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia
    od usunięcia pojazdu w 2021 roku (druk nr 32/1).

  25. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XVI/296/20 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 lutego 2020 roku w sprawie uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego
    w odniesieniu do pomnika przyrody (druk nr 32/2).

  26. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do pomników przyrody (druk nr 32/18).

  27. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupska (druk nr 32/16).

  28. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia aktualizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Miasta Słupska (druk nr 32/17).

  29. Podjęcie uchwały w sprawie nadania tytułu „Honorowy Obywatel Miasta Słupska” (druk
    nr 32/8).

  30. Rozpatrzenie skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 32/23).

  31. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku w zakresie zasadności wydatkowania publicznych funduszy przez MOPR ujawnionych przez audyt „Protokół kontroli problemowej w MOPR w Słupsku z dnia 15 października 2020 r.” oraz zaleceń pokontrolnych z dnia
    2 grudnia 2020 r.

  32. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku
    za I półrocze 2021 roku.

  33. Rozpatrzenie raportu o stanie Miasta Słupska za 2020 rok:

    1. debata nad raportem o stanie Miasta Słupska za 2020 rok;

    2. podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Słupska wotum zaufania za 2020 rok (druk nr 32/9).

  34. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2020 rok wraz ze sprawozdaniem
    z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2020 rok oraz wniosku o udzielenie Prezydentowi Miasta Słupska absolutorium z tytułu wykonania budżetu Miasta za 2020 rok:

    1. dyskusja;

    2. podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2020 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2020 rok (druk nr 32/3);

    3. podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska
      z tytułu wykonania budżetu Miasta Słupska za 2020 rok (druk nr 32/12).

  35. Interpelacje i zapytania radnych.

  36. Sprawy bieżące.

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
23 czerwca 2021
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
24 czerwca 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek