Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXXV Sesja Rady Miejskiej w Słupsku

29 września 2021, 9:00
sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o przebiegu wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2021 roku.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+ w latach 2017-2019.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji programu „Kierunki działań na rzecz osób
    z niepełnosprawnościami w Słupsku na lata 2016-2020”.

  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach: 28 kwietnia, 26 maja i 30 czerwca 2021 r. (wg stanu na dzień 8 września 2021 r.).

  6. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanych uchwał Rady Miejskiej
    w Słupsku podjętych w latach 1999 – 2020 (wg stanu na dzień 10.09.2021 r.).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 35/9).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 35/10).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2021 rok oraz zmiany treści Uchwały Nr XXVI/432/20 z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2021 rok (druk nr 35/11).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XIII/252/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 roku w sprawie powierzenia Spółce InnoBaltica Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku wykonywania części zadań własnych Miasta Słupska z zakresu publicznego transportu zbiorowego (druk nr 35/5).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2021-2040 (druk nr 35/12).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (druk nr 35/1).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIX/478/21 Rady Miejskiej w Słupsku
    z dnia 31 marca 2021 roku w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej
    i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2021 roku (druk nr 35/4).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia Porozumienia z Powiatem Słupskim, Gminą Miasto Ustka, Gminą Słupsk, Gminą Damnica i Gminą Kępice w sprawie ustalenia zasad realizacji
    i finansowania cyklu działań na rzecz integracji europejskiej służących promocji Słupska
    i regionu (druk nr 35/6).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Słupska Karta Mieszkańca (druk nr 35/8).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr LXI/787/14 Rady Miejskiej w Słupsku
    z dnia 29 października 2014 roku w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany fragmentów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego „Westerplatte-Hubalczyków” i „Górna” w Słupsku (druk nr 35/7).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie określenia rodzajów świadczeń w ramach pomocy zdrowotnej
    dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej oraz warunków i sposobów ich przyznawania (druk nr 35/2).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Mieście Słupsku,
    w roku szkolnym 2021/2022 (druk nr 35/3).

  19. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku w zakresie realizacji programu "Mój Dom-Moja Przyszłość" i procedury powołania Zespołu Interdyscyplinarnego.

  20. Interpelacje i zapytania radnych.

  21. Sprawy bieżące.

    Lista obecności radnych na sesji:

    Kamil BIERKA +

    Tadeusz BOBROWSKI +

    Beata CHRZANOWSKA +

    Kazimierz CZYŻ +

    Bogusław DOBKOWSKI +

    Wojciech GAJEWSKI +

    Bożena HOŁOWIENKO +

    Łukasz JAWORSKI +

    Ryszard KRUK +

    Jan LANGE +

    Małgorzata LENART +

    Wojciech LEWENSTAM +

    Anna MROWIŃSKA +

    Anna ROŻEK +

    Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +

    Paweł SKOWROŃSKI -

    Piotr SKOWROŃSKI +

    Renata STEC +

    Jacek SZARAN +

    Paweł SZEWCZYK +

    Adam TREDER +

    Artur WISZNIEWSKI +

    Aldona ŻURAWSKA +

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
22 września 2021
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
20 października 2021

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek