Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XLII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

23 lutego 2022, 9:00
w trybie zdalnym/transmisja sesji dostępna będzie w bip.um.slupsk.pl-zakładka: "sesje RM online"

Porządek obrad

Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie z działalności Komendanta Miejskiego Policji w Słupsku oraz informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego w 2021 roku.

  3. Informacja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku o stanie bezpieczeństwa Miasta Słupska w zakresie ochrony przeciwpożarowej w 2021 roku.

  4. Informacja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku o stanie bezpieczeństwa sanitarno - epidemiologicznego Miasta Słupska za 2021 rok.

  5. Sprawozdanie Komendanta Straży Miejskiej w Słupsku z działalności Straży Miejskiej za rok 2021.

  6. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk.

  7. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 24 listopada 2021 r. (wg stanu na dzień 7 lutego 2022 r.).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2022 rok (druk nr 42/2).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2022-2037 (druk nr 42/10).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Słupska na 2022 roku (druk nr 42/1).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia w roku 2022 do realizacji programu osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów” przez Miasto Słupsk (druk nr 42/4).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej przy ul. Chabrowej w Słupsku (druk nr 42/3).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji zawierającej żądanie zaprzestania działań związanych z procedowaniem administracyjnego przyłączenia części terenów Gminy Słupsk do Miasta Słupska (druk nr 42/5).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie pozostawienia petycji bez rozpatrzenia (druk nr 42/6).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi dotyczącej zadań kierownika miejskiej jednostki organizacyjnej (druk nr 42/7).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie pozostawienia wniosku bez rozpatrzenia (druk nr 42/8).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 42/9).

  18. Interpelacje i zapytania radnych.

  19. Sprawy bieżące.

    Lista obecności radnych na sesji:

    Kamil BIERKA +

    Tadeusz BOBROWSKI +

    Beata CHRZANOWSKA +

    Kazimierz CZYŻ +

    Bogusław DOBKOWSKI +

    Wojciech GAJEWSKI +

    Bożena HOŁOWIENKO +

    Łukasz JAWORSKI +

    Ryszard KRUK +

    Jan LANGE +

    Małgorzata LENART +

    Wojciech LEWENSTAM +

    Anna MROWIŃSKA +

    Anna ROŻEK +

    Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +

    Paweł SKOWROŃSKI +

    Piotr SKOWROŃSKI +

    Renata STEC +

    Jacek SZARAN +

    Paweł SZEWCZYK +

    Adam TREDER +

    Artur WISZNIEWSKI +

    Aldona ŻURAWSKA +

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
16 lutego 2022
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
23 lutego 2022

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek