Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XLIV Sesja Rady Miejskiej w Słupsku

30 marca 2022, 9:00
sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska nt. pomocy udzielonej przez Miasto Słupsk obywatelom Ukrainy, którzy przebywają w mieście w związku z działaniami wojennymi prowadzonymi
    na terytorium ich państwa.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z pomocy udzielonej na podstawie uchwały
    Nr V/33/2011 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 stycznia 2011 roku w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty cywilnoprawnych należności pieniężnych Miasta Słupska i jednostek podległych
    oraz wskazania organów do tego uprawnionych.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 1 i 29 grudnia 2021 r. (wg stanu na 8 marca 2022 r.).

  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanych uchwał Rady Miejskiej
    w Słupsku podjętych w latach 1999 – 2021 (wg stanu na dzień 11.03.2022 r.).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2022 rok (druk nr 44/13).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2022-2037 (druk nr 44/17).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie upoważnienia Prezydenta Miasta Słupska do dokonywania zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Miasta Słupska, w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Słupska oraz w planie wydatków budżetu Miasta Słupska związanych z wprowadzeniem nowych inwestycji lub zakupów inwestycyjnych w celu realizacji zadań związanych z pomocą obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (druk
    nr 44/18).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zakresu pomocy świadczonej przez Miasto Słupsk
    na rzecz obywateli Ukrainy, w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (druk nr 44/19).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2022 roku (druk nr 44/5).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia odpłatności za pobyt w Ośrodku Pomocy Osobom Nietrzeźwym i Bezdomnym w Słupsku przy ul. Gdyńskiej 13a (druk nr 44/7).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na 2022 rok (druk nr 44/12).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie określania trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków
    o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (druk nr 44/8).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia formy ochrony drzew uznanych za pomniki przyrody rosnących w granicach administracyjnych miasta Słupska (druk nr 44/6).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Miasta Słupska w 2022 (druk nr 44/9).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu ustanowionego na nieruchomości położonej w Słupsku przy ulicy Artura Grottgera 13 (druk nr 44/11).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Tuwima-B" w Słupsku (druk nr 44/1).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kaszubska-Zachód A" w Słupsku (druk nr 44/2).

  19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Dzielnica Mieszkaniowa Zachód" w Słupsku (druk nr 44/10).

  20. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXIX/475/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 marca 2021 r. w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk oraz określenia granic ich obwodów (druk nr 44/3).

  21. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Słupskim w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 44/4).

  22. Rozpatrzenie petycji z dnia 22 lutego 2022 r. (druk nr 44/14).

  23. Rozpatrzenie skargi dotyczącej zadań Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku (druk nr 44/15).

  24. Rozpatrzenie skargi na działania Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku (druk nr 44/16).

  25. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie realizacji zadania – węzeł transportowy – realizacja oraz wydatki związane
    z inżynierem kontraktu.

  26. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli w zakresie przygotowania i realizacji oraz nadzoru nad inwestycją „Schronisko dla Zwierząt”
    w Słupsku.

  27. Informacja o realizacji wniosków wynikających z przeprowadzonych przez Komisję Rewizyjną kontroli w okresie od początku kadencji do końca 2021 roku zawartych w protokołach
    z kontroli przyjętych przez Radę Miejską w Słupsku.

  28. Rozpatrzenie wniosku Komisji Rewizyjnej o upoważnienie Komisji do przeprowadzenia kontroli dotyczącej realizacji umowy o bieżące utrzymania lasów komunalnych miasta Słupska w latach 2021 – 2022 w zakresie utrzymania Lasku Północnego – za okres od dnia zawarcia umowy do końca marca 2022 r.

  29. Interpelacje i zapytania radnych.

  30. Sprawy bieżące.

    Lista obecności radnych na sesji:

    Kamil BIERKA +

    Tadeusz BOBROWSKI +

    Beata CHRZANOWSKA +

    Kazimierz CZYŻ +

    Bogusław DOBKOWSKI +

    Wojciech GAJEWSKI +

    Bożena HOŁOWIENKO +

    Łukasz JAWORSKI +

    Ryszard KRUK +

    Jan LANGE +

    Małgorzata LENART +

    Wojciech LEWENSTAM +

    Anna MROWIŃSKA +

    Anna ROŻEK +

    Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +

    Paweł SKOWROŃSKI +

    Piotr SKOWROŃSKI +

    Renata STEC +

    Jacek SZARAN +

    Paweł SZEWCZYK +

    Adam TREDER +

    Artur WISZNIEWSKI +

    Aldona ŻURAWSKA +

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
23 marca 2022
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
31 marca 2022

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek