Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XLIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku

28 września 2022, 9:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Podjęcie apelu Radnych Rady Miejskiej w Słupsku do Marszałka Województwa Pomorskiego w zakresie wsparcia finansowego w utrzymaniu bieżącym Polskiej Filharmonii „Sinfonia Baltica” im. Wojciecha Kilara w Słupsku (druk nr 49/20).

  3. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o przebiegu wykonania budżetu Miasta Słupska za pierwsze półrocze 2022 roku.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach: 27 kwietnia, 25 maja i 29 czerwca 2022 r. (wg stanu na 15 września 2022 r.).

  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanych uchwał Rady Miejskiej
    w Słupsku podjętych w latach 1999 – 2021 (wg stanu na dzień 9.09.2022 r.).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2022 rok oraz zmiany treści Uchwały Nr XXXIX/602/21 z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2022 rok (druk nr 49/17).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2022-2037 (druk nr 49/18).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XIII/248/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 49/13).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 49/14).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIX/468/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 marca 2021 roku w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Słupska (druk nr 49/15).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr VIII/71/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 kwietnia 2011 roku w sprawie połączenia jednostek budżetowych pod nazwą: Zarząd Transportu Miejskiego w Słupsku, Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku i Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku oraz nadania nazwy i statutu Zarządowi Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (druk nr 49/12).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu zwaloryzowanej bonifikaty udzielonej przy sprzedaży lokalu mieszkalnego nr 3 położonego przy ul. Na Wzgórzu 7 w Słupsku (druk nr 49/9).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu zwaloryzowanej bonifikaty udzielonej przy sprzedaży lokalu mieszkalnego nr 7 położonego przy ul. H. Pobożnego 4 w Słupsku (druk nr 49/11).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie w drodze darowizny nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa (druk nr 49/16).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLIV/644/22 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 marca 2022 roku w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2022 roku (druk nr 49/19).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XVI/213/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt dziecka w Zespole Żłobków Miejskich w Słupsku, wysokości dodatkowych opłat za wydłużony wymiar opieki, maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie oraz określenie warunków częściowego zwolnienia od ponoszonych opłat (druk n r 49/10).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie likwidacji jednostki budżetowej Dzienny Dom Pomocy Społecznej „Bezpieczna Przystań” w Słupsku (druk nr 49/6).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Mieście Słupsku, w roku szkolnym 2022/2023 (druk nr 49/8).

  19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXV/412/20 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 listopada 2020 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk. (druk nr 49/7).

  20. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Miastem Ustka w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 49/5).

  21. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 49/1).

  22. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy mostowi w Słupsku (druk nr 49/4).

  23. Podjęcie uchwały w sprawie pozostawienia bez rozpatrzenia projektu uchwały zgłoszonego w ramach obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej w sprawie uchylenia Uchwały Nr LXII/837/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 września 2006 r. w sprawie wzniesienia repliki Krzyża stojącego na Giewoncie (druk nr 49/2).

  24. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr LXII/837/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 września 2006 r. w sprawie wzniesienia repliki Krzyża stojącego na Giewoncie (druk nr 49/3).

  25. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli realizacji inwestycji dotyczącej Młodzieżowego Centrum Kultury w Słupsku – projekt, realizacja, rozliczenie.

  26. Interpelacje i zapytania radnych.

  27. Sprawy bieżące.

  28. Lista obecności radnych na sesji:

    Kamil BIERKA -

    Tadeusz BOBROWSKI +

    Beata CHRZANOWSKA +

    Kazimierz CZYŻ +

    Bogusław DOBKOWSKI +

    Wojciech GAJEWSKI +

    Bożena HOŁOWIENKO -

    Łukasz JAWORSKI +

    Ryszard KRUK +

    Jan LANGE +

    Małgorzata LENART +

    Wojciech LEWENSTAM +

    Anna MROWIŃSKA +

    Anna ROŻEK +

    Mirosława SAGUN-LEWANDOWSKA +

    Paweł SKOWROŃSKI -

    Piotr SKOWROŃSKI +

    Renata STEC +

    Jacek SZARAN +

    Paweł SZEWCZYK +

    Adam TREDER +

    Artur WISZNIEWSKI +

    Aldona ŻURAWSKA +


Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
21 września 2022
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
13 października 2022

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek