Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LVI sesja Rady Miejskiej w Słupsku

29 marca 2023, 9:00
sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z pomocy udzielonej na podstawie uchwały
    Nr V/33/2011 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 stycznia 2011 roku w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty cywilnoprawnych należności pieniężnych Miasta Słupska i jednostek podległych
    oraz wskazania organów do tego uprawnionych.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 28 grudnia 2022 r. (wg stanu na 3 marca 2023 r.).

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanej uchwały Rady Miejskiej
    w Słupsku (wg stanu na dzień 7 marca 2023 r.).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2023 rok oraz zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2023 rok (druk nr 56/13).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2023-2040 (druk nr 56/17).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany treści Uchwały Nr XLVI/671/22 z dnia 25 maja 2022 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 56/18).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 56/19). 8a. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1 m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska (druk nr 56/22) - projekt uchwały wprowadzony do porządku obrad na wniosek Prezydenta Miasta Słupska.

  9. Podjęcie uchwały w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2023 roku (druk nr 56/8).
  10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na lata 2023 - 2026 (druk nr 56/10).
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego
    w celu przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Potęgowo związanych
    z korzystaniem z usług Ośrodka Pomocy Osobom Nietrzeźwym i Bezdomnym w Słupsku
    przy ul. Gdyńskiej 13 a (druk nr 56/12).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Miasta Słupska (druk nr 56/2).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Gminy Słupsk (druk nr 56/3).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr LX/923/10 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 października 2010 roku w sprawie podpisania przez Miasto Słupsk umowy partnerskiej o współpracy z miastem Eupatoria na Ukrainie (druk nr 59/4) - projekt uchwały wycofany na wniosek Prezydenta Miasta Słupska.

  15. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do pomników przyrody (druk nr 56/1).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do pomników przyrody (druk nr 56/11).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Miasta Słupska w 2023 roku (druk nr 56/6).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Armii Krajowej" w Słupsku (druk nr 56/5).

  19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr LIII/742/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 czerwca 2018 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Miasto Słupsk (druk nr 56/9).

  20. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia od Wojewody Pomorskiego zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących kwalifikacji wojskowej (druk nr 56/20) - projekt uchwały wycofany na wniosek Prezydenta Miasta Słupska.

  21. Rozpatrzenie skargi na działanie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    w Słupsku (druk nr 56/14).

  22. Rozpatrzenie skargi na działanie Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku (druk nr 56/15).

  23. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr II/18/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia
    28 listopada 2018 r. w sprawie powołania osobowego składu stałych komisji Rady Miejskiej
    w Słupsku (druk nr 56/7).

  24. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr III/41/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia
    28 grudnia 2018 roku w sprawie wyboru Przewodniczących i Wiceprzewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 56/16).

  25. Podjęcie apelu Rady Miejskiej w Słupsku w obronie Jana Pawła II (druk nr 56/21).

  26. Interpelacje i zapytania radnych.
  1. Sprawy bieżące.

Lista obecności radnych na sesji:

Kamil BIERKA -

Tadeusz BOBROWSKI +

Beata CHRZANOWSKA +

Kazimierz CZYŻ +

Bogusław DOBKOWSKI +

Wojciech GAJEWSKI -

Bożena HOŁOWIENKO -

Łukasz JAWORSKI +

Ryszard KRUK +

Jan LANGE +

Małgorzata LENART +

Wojciech LEWENSTAM +

Anna MROWIŃSKA +

Anna ROŻEK +

Mirosława SAGUN +

Paweł SKOWROŃSKI +

Piotr SKOWROŃSKI +

Renata STEC +

Jacek SZARAN +

Paweł SZEWCZYK +

Adam TREDER +

Artur WISZNIEWSKI -

Aldona ŻURAWSKA +
Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
22 marca 2023
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
22 marca 2023
Informację zaktualizował:
Ilona Czechowicz
Data aktualizacji:
29 marca 2023

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek