Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LXV sesja Rady Miejskiej w Słupsku - I posiedzenie, II posiedzenie 30 listopada 2023 r. godz. 15.00

29 listopada 2023, 9:00
sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o stanie realizacji zadań oświatowych Miasta Słupska
    za rok szkolny 2022/2023.

  3. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o podmiotach, w których wykonywana będzie kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna wraz z informacją o podmiotach,
    na rzecz których skazani mogą wykonywać prace na cele społeczne.

  4. Informacje podmiotów dokonujących analizy oświadczeń majątkowych.

  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 23 i 30 sierpnia 2023 r. (wg stanu na 7 listopada 2023 r.).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2023 rok oraz zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2023 rok (druk nr 65/10).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040 (druk nr 65/16).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie stawek podatku od nieruchomości (druk nr 65/9).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem jest Miasto Słupsk udostępnionych dla operatorów i przewoźników
    oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów (druk nr 65/11).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdu usuniętego z drogi oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu w 2024 roku (druk nr 65/8).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/52/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia
    30 stycznia 2019 roku w sprawie określenia zasad udzielania dotacji z budżetu Miasta Słupska na ochronę środowiska (druk nr 65/1).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2024 rok (druk nr 65/2).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości i warunków udzielania bonifikat od ceny sprzedaży nieruchomości gruntowych stanowiących własność Miasta Słupska na rzecz ich użytkowników wieczystych (druk nr 65/5).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Gminą Słupsk
    w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 65/6).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Słupskim w sprawie zasad prowadzenia pozaszkolnych punktów katechetycznych (druk nr 65/7).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do realizacji projektu partnerskiego w ramach działania 5.8. "Edukacja ogólna i zawodowa w zakresie projektów dotyczących edukacji ogólnej" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (druk nr 65/17).

  17. Rozpatrzenie skargi na działania Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (druk nr 65/12).

  18. Rozpatrzenie skargi na działania Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    w Słupsku (druk nr 65/13).

  19. Rozpatrzenie skargi na działania Dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Słupsku (druk nr 65/14).

  20. Podjęcie uchwały w sprawie wniosku o podjęcie działań w celu zatrzymania szkodliwego procesu zanieczyszczania środowiska (druk nr 65/15).

  21. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXIV/918/23 Rady Miejskiej w Słupsku
    z dnia 25 października 2023 r. w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych oraz zasad zwrotu kosztów podróży przysługujących radnym Rady Miejskiej
    w Słupsku (druk nr 65/18).

  22. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr II/6/02 Rady Miejskiej
    w Słupsku z dnia 27 listopada 2002 r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Słupska (druk
    nr 65/3).

  23. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr II/18/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia
    28 listopada 2018 r. w sprawie powołania osobowego składu stałych komisji Rady Miejskiej
    w Słupsku (druk nr 65/4).


23a. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działania Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku (druk nr 65/19).
23b. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2023 rok oraz zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2023 rok (druk nr 65/20).
23c. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040 (druk nr 65/21).
24. Interpelacje i zapytania radnych.
  1. Sprawy bieżące.

Lista obecności radnych na sesji (posiedzenie w dniu 29 listopada 2023 r.):

Tadeusz BOBROWSKI +

Beata CHRZANOWSKA +

Kazimierz CZYŻ +

Bogusław DOBKOWSKI +

Wojciech GAJEWSKI +

Bożena HOŁOWIENKO +

Mieczysław JAROSZEWICZ +

Łukasz JAWORSKI +

Ryszard KRUK +

Jan LANGE +

Małgorzata LENART +

Wojciech LEWENSTAM +

Anna MROWIŃSKA +

Anna ROŻEK +

Mirosława SAGUN +

Paweł SKOWROŃSKI +

Piotr SKOWROŃSKI +

Renata STEC +

Jacek SZARAN +

Paweł SZEWCZYK +

Adam TREDER +

Artur WISZNIEWSKI +

Aldona ŻURAWSKA +
Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
22 listopada 2023
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
22 listopada 2023
Informację zaktualizował:
Ilona Czechowicz
Data aktualizacji:
30 listopada 2023

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek