Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LXVII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

20 grudnia 2023, 9:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Miasta Słupska za 2023 rok.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 27 września 2023 r. (wg stanu na 8 grudnia 2023 r.).

  4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2023 rok oraz zmiany treści uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2023 rok (druk nr 67/7).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2023-2040 (druk nr 67/10).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2023 (druk nr 67/11).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVII/577/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 listopada 2021 roku w sprawie uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do pomników przyrody (druk nr 67/3).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXIV/902/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2023 r. w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy, za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Miasta Słupska (druk nr 67/4).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVI/420/20 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Słupsk (druk nr 67/5).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (druk nr 67/6).

  11. Rozpatrzenie skargi na pracownika Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku (druk nr 67/8).

  12. Rozpatrzenie skargi na działania Dyrektora Polskiej Filharmonii „Sinfonia Baltica” w Słupsku oraz Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 67/9).

  13. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli zadania „Słupskie trawniki deszczowe” w ramach zarządzania wodami opadowymi na terenie zlewni rzeki Słupi.

  14. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli realizacji zadania „Rower Miejski”.

  15. Plany pracy Komisji Rady Miejskiej w Słupsku na I kwartał 2024 roku oraz zatwierdzenie planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku na I kwartał 2024 r.

  16. Sprawozdania Komisji Rady Miejskiej w Słupsku z działalności w 2023 roku oraz przyjęcie sprawozdania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku za II półrocze 2023 r.

  17. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Słupska na 2024 rok
    (druk nr 67/1).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041 (druk nr 67/2).

  19. Interpelacje i zapytania radnych.

  20. Sprawy bieżące.


Lista obecności radnych na sesji:

Tadeusz BOBROWSKI +

Beata CHRZANOWSKA +

Kazimierz CZYŻ +

Bogusław DOBKOWSKI +

Wojciech GAJEWSKI +

Bożena HOŁOWIENKO +

Łukasz JAWORSKI +

Ryszard KRUK +

Jan LANGE +

Małgorzata LENART +

Wojciech LEWENSTAM +

Anna MROWIŃSKA +

Anna ROŻEK +

Mirosława SAGUN +

Paweł SKOWROŃSKI +

Piotr SKOWROŃSKI +

Renata STEC +

Jacek SZARAN +

Paweł SZEWCZYK +

Adam TREDER +

Artur WISZNIEWSKI +

Aldona ŻURAWSKA +

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
13 grudnia 2023
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
13 grudnia 2023
Informację zaktualizował:
Anna Lessnau
Data aktualizacji:
1 lutego 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek