Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LXIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku

28 lutego 2024, 9:00
sala Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku o stanie bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego miasta Słupska w 2023 roku.

  3. Informacja Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku o stanie bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej na terenie Miasta Słupska i Powiatu Słupskiego w 2023 roku.

  4. Sprawozdanie Komendanta Miejskiego Policji w Słupsku z działalności oraz informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego w 2023 roku.

  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z działań Wydziału Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego w Słupsku w 2023 roku.

  6. Raport Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Planu Konsultacji Społecznych za 2023 rok.

  7. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Słupsk.

  8. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 29 listopada 2023 r. (wg stanu na 1 lutego 2024 r.).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok (druk nr 69/10).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041 (druk nr 69/17).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LVI/813/23 Rady Miejskiej w Słupsku z 29 marca 2023 r. w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na lata 2023 – 2026 (druk nr 69/2).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pod nazwą „Profilaktyka i wczesne wykrywanie osteoporozy wśród mieszkańców Miasta Słupska na lata 2024-2027” (druk nr 69/3).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2024 roku (druk nr 69/18).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Korekcyjno-Edukacyjnego dla Osób Stosujących Przemoc Domową na lata 2024-2026 (druk nr 69/4).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia i przystąpienia przez Miasto Słupsk do realizacji programu osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów w Mieście Słupsku” na rok 2024 (druk
    nr 69/11).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania, a także określenia szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich oraz sposobu rozliczania wykonywania takich usług, a także rozszerzenia katalogu osób, którym mogą być przyznane usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich (druk nr 69/5).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania w 2024 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych
    do rejestru zabytków (druk nr 69/7).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Inwestycyjna” w Słupsku (druk nr 69/8).

  19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr LVII/830/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 kwietnia 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Strategii Rozwoju Miasta Słupska do roku 2030 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji (druk nr 69/9).

  20. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Słupska na 2024 rok (druk nr 69/1).

  21. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości Miasta Słupska (druk nr 69/6).

  22. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Przedszkolu Miejskiemu nr 21 w Słupsku (druk nr 69/15).

  23. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany aktu założycielskiego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Słupsku (druk nr 69/16).

  24. Rozpatrzenie petycji (druk nr 69/12).

  25. Rozpatrzenie skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 69/13).

  26. Przekazanie wniosku Prezydentowi Miasta Słupska (druk nr 69/14).

  27. Interpelacje i zapytania radnych.

  1. Sprawy bieżące.

Lista obecności radnych:

Tadeusz BOBROWSKI +

Beata CHRZANOWSKA +

Kazimierz CZYŻ +

Bogusław DOBKOWSKI +

Wojciech GAJEWSKI +

Bożena HOŁOWIENKO +

Mieczysław JAROSZEWICZ +

Łukasz JAWORSKI +

Ryszard KRUK +

Jan LANGE +

Małgorzata LENART +

Wojciech LEWENSTAM +

Anna MROWIŃSKA +

Anna ROŻEK +

Mirosława SAGUN +

Paweł SKOWROŃSKI +

Piotr SKOWROŃSKI +

Renata STEC +

Jacek SZARAN +

Paweł SZEWCZYK +

Adam TREDER +

Artur WISZNIEWSKI -

Aldona ŻURAWSKA +
Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
21 lutego 2024
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
21 lutego 2024
Informację zaktualizował:
Anna Lessnau
Data aktualizacji:
14 maja 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek