LXX sesja Rady Miejskiej w Słupku
27 marca 2024, 9:00sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z działalności Ośrodka za 2023 rok.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na lata 2023-2026, w 2023 roku.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji w 2023 roku Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Mieście Słupsku na lata 2019-2025+ ze szczególnym uwzględnieniem obszaru rewitalizacji – POLITYKA SPOŁECZNA SŁUPSK 2025+.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017-2025+ w latach 2020-2022 oraz sprawozdanie z ewaluacji tego Programu za okres 2017-2022.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z pomocy udzielonej na podstawie uchwały Nr V/33/2011 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 stycznia 2011 roku w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty cywilnoprawnych należności pieniężnych Miasta Słupska i jednostek podległych oraz wskazania organów do tego uprawnionych.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska o:
-
zgłoszonych żądaniach, dotyczących roszczeń odszkodowawczych powstałych na skutek uchwalenia bądź zmiany miejscowego planu, o których mowa w art. 36 ust. 1-3 i ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2023 r.,
-
wydanych decyzjach ustalających opłatę w związku ze zbyciem nieruchomości, której wartość wzrosła wskutek uchwalenia miejscowego planu bądź jego zmiany, o których mowa w art. 36 ust. 4 i art. 37 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2023 r.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 4 i 20 grudnia 2023 r. (wg stanu na 28 lutego 2024 r.)
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanej uchwały Rady Miejskiej w Słupsku oraz informacja o uchwałach podjętych w latach 2010 – 2023, które są w trakcie realizacji.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok (druk nr 70/9).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041 (druk nr 70/14).
-
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu zestawu manekinów szkoleniowych klasy QCPR, symulatora w postaci kamizelki do nauki odkrztuszania oraz treningowego defibrylatora AED (druk nr 70/17).
-
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji Parafii pw. Św. Jacka w Słupsku na realizację zadania pn. „Prace konserwatorskie i restauratorskie Kościoła pw. Św. Jacka w Słupsku” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (druk nr 70/10).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku za okres od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (druk nr 70/12).
-
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Słupskiego Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2024 – 2026 (druk nr 70/13).
-
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia odpłatności za pobyt w Ośrodku Pomocy Osobom Nietrzeźwym i Bezdomnym w Słupsku przy ul. Gdyńskiej 13a (druk nr 70/4).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia formy ochrony drzew uznanych za pomniki przyrody rosnących w granicach administracyjnych miasta Słupska (druk nr 70/8).
-
Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych drzewa będącego pomnikiem przyrody (druk nr 70/2).
-
Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych drzewa będącego pomnikiem przyrody (druk nr 70/3).
-
Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia użytku ekologicznego "Słupskie Starorzecza" (druk nr 70/7).
-
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Miasta Słupska w 2024 roku (druk nr 70/5).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (druk nr 70/11).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do realizacji projektu partnerskiego w ramach działania 5.8. „Edukacja ogólna i zawodowa w zakresie wsparcia uczniów w rozwoju ich uzdolnień” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (druk nr 70/15).
-
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy skrzyżowaniu o ruchu okrężnym (rondu) w Słupsku (druk nr 70/1).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany nazwy ulicy Spokojnej w Słupsku (druk nr 70/6).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia do Ministra Zdrowia z petycją o ujednolicenie sprawozdawczości w zakresie chorób zakaźnych (druk nr 70/16).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wskazania nowego terminu załatwienia skargi (druk nr 70/18).
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli wydatkowania w 2023 roku środków samorządowych przez Polską Filharmonię „Sinfonia Baltica” im. Wojciecha Kilara w Słupsku.
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Sprawy bieżące.
Tadeusz BOBROWSKI +
Beata CHRZANOWSKA +
Kazimierz CZYŻ +
Bogusław DOBKOWSKI +
Wojciech GAJEWSKI +
Bożena HOŁOWIENKO +
Mieczysław JAROSZEWICZ +
Łukasz JAWORSKI +
Ryszard KRUK +
Jan LANGE +
Małgorzata LENART +
Wojciech LEWENSTAM +
Anna MROWIŃSKA +
Anna ROŻEK +
Mirosława SAGUN +
Paweł SKOWROŃSKI +
Piotr SKOWROŃSKI +
Renata STEC +- Podmiot publikujący:
- Biuro Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
- Data wytworzenia:
- 20 marca 2024
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 20 marca 2024
- Informację zaktualizował:
- Bożena Dacko
- Data aktualizacji:
- 2 kwietnia 2024