Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LXXI sesja Rady Miejskiej w Słupsku

24 kwietnia 2024, 9:00
sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z realizacji
    w 2023 roku Słupskiego Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2021-2023.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji w 2023 roku Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata
    2021-2025.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 31 stycznia 2024 r. (wg stanu na dzień 10 kwietnia 2024 r.)

  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok (druk nr 71/2).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041 (druk nr 71/5).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale
    Nr LXX/981/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 marca 2024 roku w sprawie wystąpienia
    z wnioskiem o dokonanie zmiany granic Miasta Słupska (druk nr 71/6).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Miastem Słupsk a Powiatem Słupskim dotyczącego współfinansowania kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku (druk nr 71/3).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Armii Krajowej" w Słupsku (druk nr 71/1).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2017 - 2025+ (druk nr 71/4).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu (druk nr 71/7).

  12. Interpelacje i zapytania radnych.

  13. Sprawy bieżące.

Lista obecności radnych na sesji:

Tadeusz BOBROWSKI +

Beata CHRZANOWSKA +

Kazimierz CZYŻ +

Bogusław DOBKOWSKI +

Wojciech GAJEWSKI +

Bożena HOŁOWIENKO -

Mieczysław JAROSZEWICZ +

Łukasz JAWORSKI +

Ryszard KRUK +

Jan LANGE +

Małgorzata LENART +

Wojciech LEWENSTAM +

Anna MROWIŃSKA +

Anna ROŻEK +

Mirosława SAGUN -

Paweł SKOWROŃSKI +

Piotr SKOWROŃSKI +

Renata STEC +

Jacek SZARAN +

Paweł SZEWCZYK +

Adam TREDER +

Artur WISZNIEWSKI +

Aldona ŻURAWSKA +
Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Słupsku Beata Chrzanowska
Data wytworzenia:
24 kwietnia 2024
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
17 kwietnia 2024
Informację zaktualizował:
Ilona Czechowicz
Data aktualizacji:
8 maja 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek