IV Sesja Rady Miejskiej w Słupsku
26 czerwca 2024, 9:00sala nr 211 Urzędu Miejskiego
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Kierownika Nadzoru Wodnego w Słupsku z działalności Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Nadzoru Wodnego w Słupsku za 2023 rok.
-
Ocena Zasobów Pomocy Społecznej za 2023 rok wraz z rekomendacjami.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2023 rok.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 27 marca 2024 r. (wg stanu na dzień 7 czerwca 2024 r.)
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLVI/673/22 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 maja 2022 r. w sprawie ustalenia maksymalnych cen za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym w gminnym przewozie pasażerskim oraz sposobu ustalania wysokości opłat dodatkowych z tytułu przewozu osób, zabranych ze sobą do przewozu rzeczy i zwierząt oraz wysokości opłaty manipulacyjnej (druk nr 4/20).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok (druk nr 4/17).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041 (druk nr 4/23).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLIX/717/22 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 września 2022 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 4/13).
-
Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XXXII/524/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie miasta Słupska (druk nr 4/12).
-
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku (druk nr 4/18).
-
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Tuwima-B" w Słupsku (druk nr 4/2).
-
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Mickiewicza B” w Słupsku (druk nr 4/3).
-
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Westerplatte-Dwernickiego” w Słupsku (druk nr 4/4).
-
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej oraz inwestycji towarzyszącej na działkach nr 124/1 i 124/2 obr. 14 przy ulicy Gdańskiej w Słupsku (druk nr 4/21).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVII/573/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 listopada 2021 r. w sprawie ustanowienia na obszarze rewitalizacji Miasta Słupska Specjalnej Strefy Rewitalizacji (druk nr 4/19).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu bonifikaty (druk nr 4/6).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych przy ulicy Partyzantów i Stanisława Wyspiańskiego (druk nr 4/14).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie udziału w prawie własności nieruchomości (druk nr 4/15).
-
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk oraz określenia granic ich obwodów (druk nr 4/16).
-
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 4/10).
-
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 4/11).
-
Podjęcie uchwały w sprawie powołania przedstawicieli Klubów Radnych Rady Miejskiej w Słupsku do Kolegium Medalu Honorowego Miasta Słupska (druk nr 4/1).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wskazania Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku upoważnionego do określania terminu i miejsca wykonywania zadania oraz miejscowości rozpoczęcia i zakończenia podróży służbowej Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 4/8).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr II/6/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 22 maja 2024 r. w sprawie ustalenia składów osobowych Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 4/22).
-
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 4/24).
-
Informacja o planach pracy Komisji Rady na II półrocze 2024 r., w tym zatwierdzenie planu pracy Komisji Rewizyjnej.
-
Rozpatrzenie raportu o stanie Miasta Słupska za 2023 rok, w tym debata nad raportem* oraz podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Słupska wotum zaufania za 2023 r. (druk nr 4/9).
-
Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem
z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2023 rok oraz wniosku o udzielenie Prezydentowi Miasta Słupska absolutorium z tytułu wykonania budżetu Miasta za 2023 rok, w tym dyskusja oraz podjęcie uchwał:1) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta
Słupska za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2023
rok (druk nr 4/5);2) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska z tytułu
wykonania budżetu Miasta Słupska za 2023 rok (druk nr 4/7). -
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Sprawy bieżące.
*) W myśl zapisów art.28aa ust.4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, podczas sesji Rady Miejskiej, na której udzielane jest absolutorium, odbywa się debata nad raportem o stanie miasta.
W debacie mogą wziąć udział mieszkańcy Słupska, którzy złożą Przewodniczącemu Rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób (warunek ten wynika z Ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku - art. 28aa pkt 7). Zgłoszenia przyjmowane będą do 25 czerwca 2024 roku w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Słupsku Pl. Zwycięstwa 3, I piętro, pokój nr 116, w godzinach pracy Urzędu. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu wg kolejności zgłoszenia po wystąpieniach radnych. Przewidziane jest wystąpienie maksymalnie 15 mieszkańców (warunek ten wynika także z Ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku - art. 28aa pkt 8).
Zgodnie z §25. ust.2 Regulaminu Pracy Rady Miejskiej w Słupsku czas wypowiedzi nie może przekraczać 5 minut.
Z treścią raportu można zapoznać się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej lub klikając w poniższy link: https://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/zarzadzenia_prezydenta/39339.html
Lista obecności:
-
Tadeusz BOBROWSKI +
-
Tomasz CZUBAK +
-
Bogusław DOBKOWSKI +
-
Marzena GMIŃSKA +
-
Bożena HOŁOWIENKO +
-
Wojciech HOMENDA +
-
Mieczysław JAROSZEWICZ +
- Alina JASIOCHA +
-
Aleksandra KARNICKA +
-
Jolanta KARSKA +
-
Beata KĄTNIK +
-
Jan LANGE +
-
Małgorzata LENART +
-
Wojciech LEWENSTAM +
-
Kacper MOROZ +
-
Anna ROŻEK +
-
Adam SĘDZIŃSKI -
-
Piotr SKOWROŃSKI +
-
Renata STEC +
-
Paweł SZEWCZYK -
-
Adam TREDER +
-
Artur WISZNIEWSKI +
-
Jacek ZABIEGŁY +
- Podmiot publikujący:
- Biuro Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodniczacy Rady Miejskiej Paweł Szewczyk
- Data wytworzenia:
- 19 czerwca 2024
- Informację opublikował:
- Anna Lessnau
- Data publikacji:
- 19 czerwca 2024
- Informację zaktualizował:
- Ilona Czechowicz
- Data aktualizacji:
- 25 września 2024