Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

IV Sesja Rady Miejskiej w Słupsku

26 czerwca 2024, 9:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Kierownika Nadzoru Wodnego w Słupsku z działalności Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Nadzoru Wodnego w Słupsku za 2023 rok.

  3. Ocena Zasobów Pomocy Społecznej za 2023 rok wraz z rekomendacjami.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2023 rok.

  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 27 marca 2024 r. (wg stanu na dzień 7 czerwca 2024 r.)

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLVI/673/22 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 maja 2022 r. w sprawie ustalenia maksymalnych cen za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym w gminnym przewozie pasażerskim oraz sposobu ustalania wysokości opłat dodatkowych z tytułu przewozu osób, zabranych ze sobą do przewozu rzeczy i zwierząt oraz wysokości opłaty manipulacyjnej (druk nr 4/20).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok (druk nr 4/17).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041 (druk nr 4/23).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLIX/717/22 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 września 2022 r. w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 4/13).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XXXII/524/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie miasta Słupska (druk nr 4/12).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku (druk nr 4/18).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Tuwima-B" w Słupsku (druk nr 4/2).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Mickiewicza B” w Słupsku (druk nr 4/3).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Westerplatte-Dwernickiego” w Słupsku (druk nr 4/4).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej oraz inwestycji towarzyszącej na działkach nr 124/1 i 124/2 obr. 14 przy ulicy Gdańskiej w Słupsku (druk nr 4/21).

  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVII/573/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 listopada 2021 r. w sprawie ustanowienia na obszarze rewitalizacji Miasta Słupska Specjalnej Strefy Rewitalizacji (druk nr 4/19).

  2. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu bonifikaty (druk nr 4/6).

  3. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych przy ulicy Partyzantów i Stanisława Wyspiańskiego (druk nr 4/14).

  4. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie udziału w prawie własności nieruchomości (druk nr 4/15).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk oraz określenia granic ich obwodów (druk nr 4/16).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 4/10).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 4/11).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie powołania przedstawicieli Klubów Radnych Rady Miejskiej w Słupsku do Kolegium Medalu Honorowego Miasta Słupska (druk nr 4/1).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku upoważnionego do określania terminu i miejsca wykonywania zadania oraz miejscowości rozpoczęcia i zakończenia podróży służbowej Przewodniczącego Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 4/8).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr II/6/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 22 maja 2024 r. w sprawie ustalenia składów osobowych Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 4/22).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 4/24).

  12. Informacja o planach pracy Komisji Rady na II półrocze 2024 r., w tym zatwierdzenie planu pracy Komisji Rewizyjnej.

  13. Rozpatrzenie raportu o stanie Miasta Słupska za 2023 rok, w tym debata nad raportem* oraz podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Słupska wotum zaufania za 2023 r. (druk nr 4/9).

  14. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem
    z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2023 rok oraz wniosku o udzielenie Prezydentowi Miasta Słupska absolutorium z tytułu wykonania budżetu Miasta za 2023 rok, w tym dyskusja oraz podjęcie uchwał:

    1) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta
    Słupska za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2023
    rok (druk nr 4/5);

    2) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska z tytułu
    wykonania budżetu Miasta Słupska za 2023 rok (druk nr 4/7).

  15. Interpelacje i zapytania radnych.

  16. Sprawy bieżące.

*) W myśl zapisów art.28aa ust.4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, podczas sesji Rady Miejskiej, na której udzielane jest absolutorium, odbywa się debata nad raportem o stanie miasta.

W debacie mogą wziąć udział mieszkańcy Słupska, którzy złożą Przewodniczącemu Rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób (warunek ten wynika z Ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku - art. 28aa pkt 7). Zgłoszenia przyjmowane będą do 25 czerwca 2024 roku w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Słupsku Pl. Zwycięstwa 3, I piętro, pokój nr 116, w godzinach pracy Urzędu. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu wg kolejności zgłoszenia po wystąpieniach radnych. Przewidziane jest wystąpienie maksymalnie 15 mieszkańców (warunek ten wynika także z Ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku - art. 28aa pkt 8).

Zgodnie z §25. ust.2 Regulaminu Pracy Rady Miejskiej w Słupsku czas wypowiedzi nie może przekraczać 5 minut.

Z treścią raportu można zapoznać się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej lub klikając w poniższy link: https://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/zarzadzenia_prezydenta/39339.html

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczacy Rady Miejskiej Paweł Szewczyk
Data wytworzenia:
19 czerwca 2024
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
19 czerwca 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek