VII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
25 września 2024, 9:00sala nr 211 Urzedu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach: 24 kwietnia, 29 maja i 26 czerwca 2024 r. (wg stanu na dzień 11 września 2024 r.)
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanej uchwały Rady Miejskiej w Słupsku oraz informacja o uchwałach podjętych w latach 2010 – 2023, które są w trakcie realizacji.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok (druk nr 7/15).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041 (druk nr 7/22).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXIX/966/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2024 roku (druk nr 7/11).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zakończenia realizacji programu polityki zdrowotnej pod nazwą „Słupski program przeciwdziałania skutkom niepłodności poprzez dofinansowanie leczenia metodą zapłodnienia pozaustrojowego na lata 2023 – 2027” (druk nr 7/8).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w sprawie przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Miasta Ustka w zakresie korzystania z usług Punktu Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Przemocy Domowej (druk nr 7/12).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia regulaminu Rady Społecznej działającej przy Samodzielnym Publicznym Miejskim Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Słupsku (druk nr 7/10).
-
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Sobieskiego" w Słupsku (druk nr 7/4).
-
Podjęcie uchwały w sprawie aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (druk nr 7/5).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowy tryb zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska (druk nr 7/1).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości (druk nr 7/2).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości do zasobu Miasta Słupska (druk nr 7/7).
-
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat, w prowadzonych przez Miasto Słupsk publicznych przedszkolach (druk nr 7/9).
-
Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Zespołowi Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w Słupsku (druk nr 7/13).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany aktu założycielskiego Zespołu Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w Słupsku (druk nr 7/14).
-
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 7/6).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia do Ministra Infrastruktury z petycją dotyczącą powstania nowej drogi ekspresowej łączącej Słupsk, Bytów, Chojnice i Bydgoszcz (druk nr 7/3).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr I/3/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 7/21)
-
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku z dnia 22 czerwca 2024 r. (druk nr 7/16)
-
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku (druk nr 7/17).
-
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skarg na działalność Dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (druk nr 7/18).
-
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 7/19).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi z dnia 3 września 2024 r. na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 7/20).
-
Rozpatrzenie wniosków Komisji Rewizyjnej w sprawie zmiany planu Komisji na II półrocze 2024 roku oraz zmiany terminów kontroli.
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Sprawy bieżące.
Lista obecności:
-
Tadeusz BOBROWSKI +
-
Tomasz CZUBAK +
-
Bogusław DOBKOWSKI +
-
Marzena GMIŃSKA +
-
Bożena HOŁOWIENKO +
-
Wojciech HOMENDA +
-
Mieczysław JAROSZEWICZ +
- Alina JASIOCHA +
-
Aleksandra KARNICKA +
-
Jolanta KARSKA +
-
Beata KĄTNIK +
-
Jan LANGE +
-
Małgorzata LENART +
-
Wojciech LEWENSTAM +
- Kacper MOROZ +
-
Anna ROŻEK +
-
Adam SĘDZIŃSKI -
-
Piotr SKOWROŃSKI +
-
Renata STEC +
-
Paweł SZEWCZYK +
-
Adam TREDER +
-
Artur WISZNIEWSKI +
-
Jacek ZABIEGŁY +
- Podmiot publikujący:
- Biuro Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodniczący Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 18 września 2024
- Informację opublikował:
- Anna Lessnau
- Data publikacji:
- 18 września 2024
- Informację zaktualizował:
- Anna Lessnau
- Data aktualizacji:
- 25 września 2024