Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

VII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

25 września 2024, 9:00
sala nr 211 Urzedu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach: 24 kwietnia, 29 maja i 26 czerwca 2024 r. (wg stanu na dzień 11 września 2024 r.)

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanej uchwały Rady Miejskiej w Słupsku oraz informacja o uchwałach podjętych w latach 2010 – 2023, które są w trakcie realizacji.

  4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok (druk nr 7/15).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041 (druk nr 7/22).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXIX/966/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w 2024 roku (druk nr 7/11).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zakończenia realizacji programu polityki zdrowotnej pod nazwą „Słupski program przeciwdziałania skutkom niepłodności poprzez dofinansowanie leczenia metodą zapłodnienia pozaustrojowego na lata 2023 – 2027” (druk nr 7/8).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w sprawie przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Miasta Ustka w zakresie korzystania z usług Punktu Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Przemocy Domowej (druk nr 7/12).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia regulaminu Rady Społecznej działającej przy Samodzielnym Publicznym Miejskim Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Słupsku (druk nr 7/10).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Sobieskiego" w Słupsku (druk nr 7/4).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (druk nr 7/5).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowy tryb zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości, stanowiącej własność Miasta Słupska (druk nr 7/1).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości (druk nr 7/2).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości do zasobu Miasta Słupska (druk nr 7/7).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat, w prowadzonych przez Miasto Słupsk publicznych przedszkolach (druk nr 7/9).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Zespołowi Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w Słupsku (druk nr 7/13).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany aktu założycielskiego Zespołu Szkół Budowlanych i Kształcenia Ustawicznego w Słupsku (druk nr 7/14).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 7/6).

  19. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia do Ministra Infrastruktury z petycją dotyczącą powstania nowej drogi ekspresowej łączącej Słupsk, Bytów, Chojnice i Bydgoszcz (druk nr 7/3).

  20. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr I/3/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 7/21)

  21. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku z dnia 22 czerwca 2024 r. (druk nr 7/16)

  22. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku (druk nr 7/17).

  23. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skarg na działalność Dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (druk nr 7/18).

  24. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 7/19).

  25. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi z dnia 3 września 2024 r. na działalność Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 7/20).

  26. Rozpatrzenie wniosków Komisji Rewizyjnej w sprawie zmiany planu Komisji na II półrocze 2024 roku oraz zmiany terminów kontroli.

  27. Interpelacje i zapytania radnych.

  28. Sprawy bieżące.

Lista obecności:

  1. Tadeusz BOBROWSKI +

  2. Tomasz CZUBAK +

  3. Bogusław DOBKOWSKI +

  4. Marzena GMIŃSKA +

  5. Bożena HOŁOWIENKO +

  6. Wojciech HOMENDA +

  7. Mieczysław JAROSZEWICZ +

  8. Alina JASIOCHA +
  9. Aleksandra KARNICKA +

  10. Jolanta KARSKA +

  11. Beata KĄTNIK +

  12. Jan LANGE +

  13. Małgorzata LENART +

  14. Wojciech LEWENSTAM +

  15. Kacper MOROZ +
  16. Anna ROŻEK +

  17. Adam SĘDZIŃSKI -

  18. Piotr SKOWROŃSKI +

  19. Renata STEC +

  20. Paweł SZEWCZYK +

  21. Adam TREDER +

  22. Artur WISZNIEWSKI +

  23. Jacek ZABIEGŁY +

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczący Rady Miejskiej
Data wytworzenia:
18 września 2024
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
18 września 2024
Informację zaktualizował:
Anna Lessnau
Data aktualizacji:
25 września 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek