Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

VIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

30 października 2024, 9:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

Porządek obrad:

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacje podmiotów dokonujących analizy oświadczeń majątkowych.

  3. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Pomorskiego z przeznaczeniem na zakup obrazu autorstwa Stanisława Ignacego Witkiewicza „Portret Zdzisława Czermańskiego” z 1926 r. na rzecz Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku (druk nr 8/4).

  4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany treści Uchwały Nr XXIV/395/20 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 października 2020 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 8/19).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany treści Uchwały Nr XXXII/518/21 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 czerwca 2021 roku w sprawie emisji obligacji komunalnych z przeznaczeniem na zaciągnięcie zobowiązania, które obniży łączny koszt obsługi długu w całym okresie spłaty oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 8/20).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok (druk nr 8/5).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041 (druk nr 8/21).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie stawek podatku od nieruchomości (druk nr 8/7).

  9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr XII/198/19 z dnia 30 października 2019 r. w sprawie stawek podatku od środków transportowych (druk nr 8/9).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu „Wodociągi Słupsk” Sp. z o.o. na lata 2025-2027 (druk nr 8/2).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia woli zawarcia umowy o dofinansowanie i udziału Miasta Słupska w projekcie pn. „LIFE Pom GOZilla.PL - Wdrożenie Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego (PGOWP) uwzględniającego hierarchię sposobów postępowania z odpadami komunalnymi oraz zasady gospodarki cyrkularnej (GOZ)" w ramach Programu LIFE 2021-2027, Obszar – Środowisko, Podprogram – Gospodarka o obiegu zamkniętym i jakość życia (nr SIP LIFE-2023-STRAT-ENV-SIP-two-stage) oraz zawarcia umowy partnerskiej z Zarządem Województwa Pomorskiego (druk nr 8/8).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVII/421/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie określenia zasad zbywania i obciążania nieruchomości gruntowych oraz ich wydzierżawiania i najmu na okres dłuższy niż 3 lata (druk nr 8/11).


  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XI/130/11 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 czerwca 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od ceny sprzedaży nieruchomości na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej (druk nr 8/12).

  2. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXII/383/16 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta Słupsk (druk nr 8/13).

  3. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od zbycia w drodze przetargu nieruchomości stanowiącej własność Miasta Słupska (druk nr 8/14).

  4. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kwoty dotacji na 2025 r. przypadającej na jedną osobę będącą uczestnikiem lub pracownikiem Centrum Integracji Społecznej w Słupsku (druk nr 8/1).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia woli współpracy z Powiatem Słupskim w zakresie tworzenia, realizacji, koordynacji i monitorowania Lokalnego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Słupska i Powiatu Słupskiego na lata 2024-2030 (druk nr 8/15).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia przez Miasto Słupsk porozumienia z Powiatem Bytowskim w zakresie organizacji publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej (druk nr 8/10).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kasztanowa" w Słupsku (druk nr 8/6).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr LIII/745/18 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 czerwca 2018 roku, w sprawie utworzenia jednostki budżetowej „Słupskiego Centrum Usług Wspólnych” oraz nadania jej statutu (druk nr 8/3).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 8/16).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 8/17).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działania Dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku i Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 8/18).

  12. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku z przeprowadzonej kontroli

    inwestycji ul. Owocowej i Norweskiej w zakresie dokumentacji projektowej i realizacji.

  13. Rozpatrzenie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie zmiany planu pracy Komisji na II półrocze 2024 roku.

  14. Interpelacje i zapytania radnych.

  15. Sprawy bieżące.

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczący Rady Miejskiej w Słupsku Paweł Szewczyk
Data wytworzenia:
23 października 2024
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
23 października 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek