Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

IX sesja Rady Miejskiej w Słupsku

27 listopada 2024, 9:00
sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o stanie realizacji zadań oświatowych Miasta Słupska
    w roku szkolnym 2023/2024.

  3. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o podmiotach z terenu Miasta Słupska, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna wraz z opinią Prezesa Sądu Rejonowego w Słupsku.

  4. Informacje podmiotów dokonujących analizy oświadczeń majątkowych.

  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 7 i 28 sierpnia 2024 r. (wg stanu na 14 listopada 2024 r.)

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2024 rok (druk nr 9/10).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2024-2041 (druk nr 9/13).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2025 rok (druk nr 9/3).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 9/2).

  10. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Nr XVIII/245/12 Rady Miasta Słupsk w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miasta i nadania jej statutu (druk nr 9/1).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w celu przejęcia przez Miasto Słupsk praw i obowiązków Gminy Damnica związanych z korzystaniem
    z usług Ośrodka Pomocy Osobom Nietrzeźwym i Bezdomnym w Słupsku przy ul. Gdyńskiej 13a (druk nr 9/11).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/52/19 Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie określenia zasad udzielania dotacji z budżetu Miasta Słupska na ochronę środowiska
    (druk nr 9/4).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie
    na parkingu strzeżonym pojazdu usuniętego z drogi oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu w 2025 roku (druk nr 9/5).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXVI/420/20 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 21 grudnia 2020 r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Słupsk (druk nr 9/6).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia formy ochrony przyrody z jednego drzewa wchodzącego w skład jednostronnej alei drzew, uznanej za pomnik przyrody, znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Słupska (druk nr 9/7).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia formy ochrony przyrody z dwóch drzew wchodzących
    w skład dwustronnej alei drzew, uznanej za pomnik przyrody, znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Słupska (druk nr 9/8).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XIV/141/15 Rady Miejskiej w Słupsku
    w sprawie powierzenia Spółce pod firmą Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka
    z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słupsku zadania własnego Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi oraz wyrażenia zgody na zawarcie przez Miasto Słupsk umowy wykonawczej niezbędnej dla realizacji projektu pn.: „Rozbudowa instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych
    w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Bierkowie” dofinansowanego
    ze środków wspólnotowych UE (druk nr 9/9).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr LXIV/918/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2023 r. w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych oraz zasad zwrotu kosztów podróży przysługujących radnym Rady Miejskiej w Słupsku(druk nr 9/12).

  19. Interpelacje i zapytania radnych.

  20. Sprawy bieżące.

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczący Rady Miejskiej
Data wytworzenia:
20 listopada 2024
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
20 listopada 2024

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek