Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XI sesja Rady Miejskiej w Słupsku

29 stycznia 2025, 9:00
sala nr 211 Urzdu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Miasta Słupska za 2024 rok.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 30 października 2024 r. (wg stanu na 10 stycznia 2025 r.)

  4. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Gminy Redzikowo (druk nr 11/11).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Miasta Słupska (druk nr 11/12).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok (druk nr 11/5).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania w 2025 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Miasta Słupska (druk nr 11/6).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia opinii do projektu Audytu Krajobrazowego Województwa Pomorskiego (druk nr 11/7).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie uznania „Planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta Słupska” przyjętego uchwałą Nr IV/50/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 stycznia 2019 r. za dokument o charakterze strategiczno-wdrożeniowym obejmujący swoim zakresem obszar miasta, mający na celu zmniejszenie podatności miasta na zmiany klimatu, w tym poprawę zdolności przystosowania miasta do zmian klimatu (druk nr 11/1).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych i cięć technicznych drzew będących pomnikami przyrody (druk nr 11/2).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do pomników przyrody (druk nr 11/4).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Słupska na 2025 rok (druk nr 11/3).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji (druk nr 11/8).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie uznania się za organ niewłaściwy do rozpatrzenia petycji (druk nr 11/9).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 11/10).

  16. Podjęcie stanowiska w sprawie poparcia starań Wyższej Szkoły Inżynierii Gospodarki w Słupsku zmierzających do zapewnienie jej dalszego funkcjonowania i rozwoju (druk nr 11/13)

  17. Interpelacje i zapytania radnych.

  18. Sprawy bieżące.

Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczący Rady Miejskiej w Słupsku Paweł Szewczyk
Data wytworzenia:
22 stycznia 2025
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
22 stycznia 2025

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek