XIV sesja Rady Miejskiej w Słupsku
26 marca 2025, 9:00sala Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z pomocy udzielonej na podstawie uchwały Nr V/33/2011 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 stycznia 2011 roku w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty cywilnoprawnych należności pieniężnych Miasta Słupska i jednostek podległych oraz wskazania organów do tego uprawnionych.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanej uchwały Rady Miejskiej w Słupsku oraz informacja o uchwałach podjętych w latach 2010-2024, które są w trakcie realizacji.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 18 grudnia 2024 r. (wg stanu na 10 marca 2025 r.).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok (druk nr 14/4)).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039 (druk nr 14/6).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr III/11/24 w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 14/11).
-
Podjęcie uchwały w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w 2025 roku (druk nr 14/1).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia formy ochrony z drzew wchodzących w skład alei uznanej za pomniki przyrody znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Słupska (druk nr 14/5).
10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Miasta Słupska w 2025 r. (druk nr 14/2).
11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości (druk nr 14/3).
12. Podjęcie uchwały w sprawie uznania się za organ niewłaściwy do rozpatrzenia petycji (druk nr 14/7).
13. Podjęcie uchwały w sprawie pisma z dnia 21 lutego 2025 r. (druk nr 14/8).
14. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działania Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku (druk nr 14/9).
15. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi z dnia 12 marca 2025 r. na działania Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp z o.o. w Słupsku (druk nr 14/10).
16. Interpelacje i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Biuro Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodniczący Rady Miejskiej w Słupsku Paweł Szewczyk
- Data wytworzenia:
- 19 marca 2025
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 19 marca 2025