Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XIV sesja Rady Miejskiej w Słupsku

26 marca 2025, 9:00
sala Nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z pomocy udzielonej na podstawie uchwały Nr V/33/2011 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 stycznia 2011 roku w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty cywilnoprawnych należności pieniężnych Miasta Słupska i jednostek podległych oraz wskazania organów do tego uprawnionych.

  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niezrealizowanej uchwały Rady Miejskiej w Słupsku oraz informacja o uchwałach podjętych w latach 2010-2024, które są w trakcie realizacji.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 18 grudnia 2024 r. (wg stanu na 10 marca 2025 r.).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok (druk nr 14/4)).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039 (druk nr 14/6).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr III/11/24 w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 14/11).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie planu podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w 2025 roku (druk nr 14/1).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia formy ochrony z drzew wchodzących w skład alei uznanej za pomniki przyrody znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Słupska (druk nr 14/5).

10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Miasta Słupska w 2025 r. (druk nr 14/2).

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości (druk nr 14/3).

12. Podjęcie uchwały w sprawie uznania się za organ niewłaściwy do rozpatrzenia petycji (druk nr 14/7).

13. Podjęcie uchwały w sprawie pisma z dnia 21 lutego 2025 r. (druk nr 14/8).

14. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działania Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku (druk nr 14/9).

15. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania nowego terminu rozpatrzenia skargi z dnia 12 marca 2025 r. na działania Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp z o.o. w Słupsku (druk nr 14/10).

16. Interpelacje i zapytania radnych.


Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczący Rady Miejskiej w Słupsku Paweł Szewczyk
Data wytworzenia:
19 marca 2025
Informację opublikował:
Bożena Dacko
Data publikacji:
19 marca 2025

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek