Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XV sesja Rady Miejskiej w Słupsku

30 kwietnia 2025, 9:00
sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji w 2024 roku Słupskiego Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2024-2026.

  3. Sprawozdanie Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z działalności Ośrodka w 2024 roku.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji w 2024 roku Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Mieście Słupsku na lata 2019-2025+ ze szczególnym uwzględnieniem obszaru rewitalizacji – Polityka Społeczna Słupsk 2025+.

  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji w 2024 roku zadań Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na lata 2023-2026.

  6. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z wykonania w 2024 roku zadań Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2021-2025.

  7. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 29 stycznia 2025 r. (wg stanu na 10 kwietnia 2025 r.).
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok (druk nr 15/7).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039 (druk nr 15/8).

  10. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały Nr LXX/987/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 marca 2024 r. w sprawie przyjęcia Słupskiego Programu Wspierania Rodziny i Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2024 – 2026 (druk nr 15/4).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Miasta Słupska do roku 2030 (druk
    nr 15/3).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu ochrony środowiska dla Miasta Słupska na lata 2025-2028 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2029-2032 (druk nr 15/12).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXX/992/24 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 marca 2024 r. w sprawie utworzenia użytku ekologicznego ,,Słupskie Starorzecza" (druk
    nr 15/6).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych drzewa będącego pomnikiem przyrody (druk nr 15/10).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych i cięć technicznych oraz realizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do pomników przyrody
    (druk nr 15/11).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Witkacego" w Słupsku (druk nr 15/2).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Przedszkolu Miejskiemu nr 2 w Słupsku (druk
    nr 15/5).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 15/1).

  19. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku (druk nr 15/9).

  20. Interpelacje i zapytania radnych.

LISTA OBECNOŚCI:
  1. Tadeusz BOBROWSKI +

  2. Tomasz CZUBAK +

  3. Bogusław DOBKOWSKI +

  4. Marzena GMIŃSKA +

  5. Bożena HOŁOWIENKO +

  6. Wojciech HOMENDA +

  7. Mieczysław JAROSZEWICZ +

  8. Alina JASIOCHA +
  9. Aleksandra KARNICKA +

  10. Jolanta KARSKA +

  11. Beata KĄTNIK +

  12. Jan LANGE +

  13. Małgorzata LENART +

  14. Wojciech LEWENSTAM +

  15. Kacper MOROZ -
  16. Anna ROŻEK +

  17. Adam SĘDZIŃSKI +

  18. Piotr SKOWROŃSKI +

  19. Renata STEC +

  20. Paweł SZEWCZYK +

  21. Adam TREDER +

  22. Artur WISZNIEWSKI -

  23. Jacek ZABIEGŁY +


Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczący Rady Miejskiej nw Słupsku
Data wytworzenia:
23 kwietnia 2025
Informację opublikował:
Ilona Czechowicz
Data publikacji:
23 kwietnia 2025
Informację zaktualizował:
Ilona Czechowicz
Data aktualizacji:
5 maja 2025

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek