Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XVI sesja Rady Miejskiej w Słupsku

28 maja 2025, 9:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacje Nadleśnictwa Ustka oraz Nadleśnictwa Leśny Dwór o działalności w 2024 r.

  3. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2024 rok wraz z rekomendacjami.

  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 26 lutego 2025 r. (wg stanu na 9 maja 2025 r.).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok (druk nr 16/3).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039 (druk nr 16/4).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku za okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. (druk nr 16/2).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Miastem Słupsk a Powiatem Słupskim dotyczącego współfinansowania kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku (druk nr 16/1).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie nadania nazwy ulicy w Słupsku (druk nr 16/8).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie nadania tytułu „Honorowy Obywatel Miasta Słupska” (druk nr 16/6)

  11. Podjęcie uchwały w sprawie nadania tytułu „Honorowy Obywatel Miasta Słupska” (druk nr 16/5).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego doraźnej Komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 16/7).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników (druk nr 16/9).

  14. Interpelacje i zapytania radnych.

LISTA OBECNOŚCI:
  1. Tadeusz BOBROWSKI +

  2. Tomasz CZUBAK +

  3. Bogusław DOBKOWSKI +

  4. Marzena GMIŃSKA +

  5. Bożena HOŁOWIENKO +

  6. Wojciech HOMENDA +

  7. Mieczysław JAROSZEWICZ -

  8. Alina JASIOCHA +
  9. Aleksandra KARNICKA +

  10. Jolanta KARSKA +

  11. Beata KĄTNIK +

  12. Jan LANGE +

  13. Małgorzata LENART +

  14. Wojciech LEWENSTAM +

  15. Kacper MOROZ +
  16. Anna ROŻEK +

  17. Adam SĘDZIŃSKI +

  18. Piotr SKOWROŃSKI +

  19. Renata STEC +

  20. Paweł SZEWCZYK +

  21. Adam TREDER +

  22. Artur WISZNIEWSKI +

  23. Jacek ZABIEGŁY +


Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczący Rady Miejskiej w Słupsku Paweł Szewczyk
Data wytworzenia:
21 maja 2025
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
21 maja 2025
Informację zaktualizował:
Anna Lessnau
Data aktualizacji:
28 maja 2025

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek