XVII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
25 czerwca 2025, 9:00sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku
Porządek obrad
-
Sprawy regulaminowe.
-
Sprawozdanie Kierownika Nadzoru Wodnego w Słupsku z działalności Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Nadzoru Wodnego w Słupsku za 2024 rok.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2024 rok.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 20 i 26 marca 2025 r. (wg stanu na dzień 13 czerwca 2025 r.)
-
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej oraz inwestycji towarzyszącej na działce nr 48/11 obr. 4 przy ul. Owocowej w Słupsku (druk nr 17/19).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok (druk nr 17/14).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039 (druk nr 17/18).
-
Podjęcie uchwały w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Miasta Słupska (druk nr 17/15).
-
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji z budżetu Miasta Słupska na ochronę środowiska (druk nr 17/1).
-
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupska (druk nr 17/3).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania z cmentarzy komunalnych w Słupsku (druk nr 17/11).
-
Podjęcie uchwały w sprawie opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych i urządzeń cmentarnych w Słupsku (druk nr 17/12).
-
Podjęcie uchwały w sprawie cen grobów murowanych w ramach usług pogrzebowych na cmentarzach komunalnych w Słupsku (druk nr 17/13).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia woli współpracy Miasta Słupska i Samorządu Województwa Pomorskiego w zakresie realizacji programu polityki zdrowotnej pn. "Program polityki zdrowotnej profilaktyki krztuśca w województwie pomorskim u osób 65+, z rozpoznaniem przewlekłych chorób układu oddechowego" w latach 2025 - 2026 (druk nr 17/5).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia ograniczenia w godzinach nocnej sprzedaży napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży na terenie Miasta Słupska (druk nr 17/16).
-
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XIII/120/15 Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie powołania Słupskiej Rady Seniorów i nadania jej statutu (druk nr 17/17).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie aportu prawa własności nieruchomości na rzecz Słupskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (druk nr 17/4).
-
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości miesięcznej opłaty za zakwaterowanie w Bursie Szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Słupsku (druk nr 17/6).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru opiekuna Młodzieżowej Rady Miasta Słupska VI kadencji (druk nr 17/23).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Kasztanowa" w Słupsku (druk nr 17/9).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Sobieskiego" w Słupsku (druk nr 17/10).
-
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 17/20).
-
Podjęcie uchwały w sprawie uznania się za organ niewłaściwy do rozpatrzenia petycji (druk nr 17/21)
-
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji (druk nr 17/22).
-
Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku za I półrocze 2025 roku.
-
Rozpatrzenie raportu o stanie Miasta Słupska za 2024 rok:
- przedstawienie raportu,
- debata nad raportem
- podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Słupska wotum zaufania za 2024 r. (druk nr 17/2).
-
Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Miasta Słupska za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem
z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2024 rok oraz wniosku o udzielenie Prezydentowi Miasta Słupska absolutorium z tytułu wykonania budżetu Miasta za 2024 rok, w tym dyskusja oraz podjęcie uchwał:
1) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Miasta
Słupska za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2024 rok (druk nr 17/7);
2) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Słupska z tytułu
wykonania budżetu Miasta Słupska za 2024 rok (druk nr 17/8).
-
Interpelacje i zapytania radnych.
*) W myśl zapisów art.28aa ust.4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, podczas sesji Rady Miejskiej, na której udzielane jest absolutorium, odbywa się debata nad raportem o stanie miasta.
W debacie mogą wziąć udział mieszkańcy Słupska, którzy złożą Przewodniczącemu Rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób (warunek ten wynika z Ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku - art. 28aa pkt 7). Zgłoszenia przyjmowane będą do 24 czerwca 2025 roku w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Słupsku Pl. Zwycięstwa 3, I piętro, pokój nr 116, w godzinach pracy Urzędu. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu wg kolejności zgłoszenia po wystąpieniach radnych. Przewidziane jest wystąpienie maksymalnie 15 mieszkańców (warunek ten wynika także z Ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku - art. 28aa pkt 8).
Zgodnie z §25. ust.2 Regulaminu Pracy Rady Miejskiej w Słupsku czas wypowiedzi nie może przekraczać 5 minut.
Z treścią raportu można zapoznać się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej lub klikając w poniższy link: Raport
- Podmiot publikujący:
- Biuro Rady Miejskiej
- Informację wytworzył:
- Przewodniczący Rady Miejskiej w Słupsku Paweł Szewczyk
- Data wytworzenia:
- 18 czerwca 2025
- Informację opublikował:
- Bożena Dacko
- Data publikacji:
- 18 czerwca 2025