Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

29 października 2025, 9:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Slupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.

  2. Informacje podmiotów dokonujących analizy oświadczeń majątkowych.

  3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2025 rok (druk nr 22/4).

  4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Słupska na lata 2025-2039 (druk nr 22/6).

  5. Podjęcie uchwały w sprawie stawek podatku od nieruchomości (druk nr 22/5).

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XIII/252/19 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie powierzenia Spółce InnoBaltica Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku wykonywania części zadań własnych Miasta Słupska z zakresu publicznego transportu zbiorowego (druk nr 22/11).

  7. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Słupsku zadania własnego Gminy w zakresie zarządzania nieruchomością, w obrębie której realizowane jest zadanie publiczne pn. „Zapewnienie opieki zwierzętom bezdomnym i zapobieganie bezdomności zwierząt poprzez prowadzenie Schroniska dla Zwierząt w Słupsku” (druk nr 22/8).

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zasad korzystania z obiektów i urządzeń Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, sposobu ustalania cen i opłat za korzystanie z nich oraz powierzenia Prezydentowi Miasta Słupska uprawnienia do stanowienia o ich wysokości (druk nr 22/10).

  9. Podjęcie uchwały w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, terminów i sposobu zgłaszania kandydatur na członków Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 22/9).

  10. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia z opłat za wydanie nowego dowodu rejestracyjnego wynikającego ze zmian administracyjnych Miasta Słupska (druk nr 22/7).

  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LVI/813/23 Rady Miejskiej w Słupsku
    z 29 marca 2023 r. w sprawie przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień na lata 2023 - 2026 (druk nr 22/1).

  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pod nazwą „Program profilaktyki chorób odkleszczowych (boreliozy) wśród mieszkańców Miasta Słupska na lata 2025 - 2027” (druk nr 22/2).

  13. Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia nazw ulic i placu w Słupsku (druk nr 22/3).

  14. Podjęcie uchwały w sprawie petycji z dnia 15 września 2025 r. (druk nr 22/12).

  15. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Prezydenta Miasta Słupska (druk nr 22/13).

  16. Podjęcie uchwały w sprawie skargi z dnia 30 września 2025 r. (druk nr 22/14).

  17. Podjęcie uchwały w sprawie uznania się za organ niewłaściwy do rozpatrzenia petycji (druk nr 22/15).

  18. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania skargi z dnia 9 października 2025 r. (druk nr 22/16).

  19. Interpelacje i zapytania radnych.

LISTA OBECNOŚCI:
  1. Tadeusz BOBROWSKI +

  2. Tomasz CZUBAK +

  3. Bogusław DOBKOWSKI +

  4. Marzena GMIŃSKA +

  5. Bożena HOŁOWIENKO +

  6. Wojciech HOMENDA +

  7. Mieczysław JAROSZEWICZ +

  8. Alina JASIOCHA +
  9. Aleksandra KARNICKA +

  10. Jolanta KARSKA +

  11. Beata KĄTNIK +

  12. Jan LANGE +

  13. Małgorzata LENART -

  14. Wojciech LEWENSTAM +

  15. Kacper MOROZ +
  16. Anna ROŻEK +

  17. Adam SĘDZIŃSKI +

  18. Piotr SKOWROŃSKI +

  19. Renata STEC +

  20. Paweł SZEWCZYK +

  21. Adam TREDER +

  22. Artur WISZNIEWSKI +

  23. Jacek ZABIEGŁY +


Podmiot publikujący:
Biuro Rady Miejskiej
Informację wytworzył:
Przewodniczący Rady Miejskiej Paweł Szewczyk
Data wytworzenia:
22 października 2025
Informację opublikował:
Anna Lessnau
Data publikacji:
22 października 2025
Informację zaktualizował:
Anna Lessnau
Data aktualizacji:
5 listopada 2025

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

eDoręczenia:
AE:PL-27519-27387-GFTTB-18

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek