Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LVIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

28 czerwca 2006, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z działalności między sesjami, z informacją dotyczącą filii Politechniki Gdańskiej w Słupsku.
  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 26 kwietnia 2006 r. (stan na dzień 7 czerwca 2006 roku).
  4. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej za I półrocze 2006 roku.
  5. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zmiany uchwały Nr L/613/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2005 roku w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Słupska na lata 2006-2009 (druk nr 58/34)
    • w sprawie budowy „Centrum Rekreacji Sportowej i Rehabilitacji w Słupsku” na Wyspie Młyńskiej (druk nr 58/33),
    • w sprawie w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 58/25),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 58/26),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 58/27),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 58/30),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 58/35),
    • w sprawie zatwierdzenia rocznych sprawozdań finansowych instytucji kultury miasta Słupska za 2005 rok (druk nr 58/28),
    • w sprawie zaciągnięcia kredytu na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych ujętych w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 58/31),
    • o zmianie uchwały nr XLVI/574/02 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie utworzenia obwodów głosowania, ustalenia ich granic i numerów (druk 58/14),
    • w sprawie udzielenia upoważnienia Prezydentowi Miasta Słupska do reprezentowania Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 58/15),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XLII/540/02 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 lutego 2002 roku w sprawie ustalenia warunków pracy i płacy Miejskiego Rzecznika Konsumentów (druk nr 58/20),
    • w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 58/21),
      o zmianie uchwały Nr LVII/743/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 maja 2006 roku w sprawie zatwierdzenia taryfy cen za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na obszarze Gminy Miejskiej Słupsk (druk nr 58/10),
    • o zmianie uchwały Nr L/624/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2005 roku w sprawie ustalenia cen za korzystanie z szaletu miejskiego, zlokalizowanego przy ul. Deotymy w Słupsku (druk nr 58/11),
    • w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych (druk nr 58/12),
    • o zmianie uchwały Nr LVII/749/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 maja 2006 roku w sprawie przekształcenia zakładu budżetowego Gminy Miejskiej Słupsk pod nazwą: „Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku” w jednostkę budżetową pod nazwą „Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku” (druk nr 58/13),
    • w sprawie zawarcia aneksu do porozumienia międzygminnego zawartego pomiędzy Gminą Miejską Słupsk a Gminą Kobylnica a Gminą Słupsk przy udziale „Wodociągi Słupsk” Spółki z o.o. w Słupsku (druk nr 58/18),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XII/102/03 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 maja 2003 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Słupska (druk nr 58/32),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr LI/657/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dn. 28 grudnia 2005r. w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego między Gminą Miejską Słupsk a Gminą Dębnica Kaszubska w sprawie powierzenia komunikacji miejskiej (druk nr 58/22),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr LI/656/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dn. 28 grudnia 2005r. w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego między Gminą Miejską Słupsk a Gminą Kobylnica w sprawie powierzenia komunikacji miejskiej (druk nr 58/23),
    • w sprawie nabycia do zasobu mienia komunalnego Gminy Miejskiej Słupsk nieruchomości niezabudowanej położonej w Słupsku przy ul. Kozietulskiego (druk nr 58/5),
    • w sprawie nadania nazwy rondu w Słupsku (druk nr 58/1),
    • w sprawie przyjęcia przez Miasto od Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku kabli światłowodowych sieci teleinformatycznej e-Słupsk (druk nr 58/29),
    • w sprawie nadania statutu jednostce budżetowej pod nazwą Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności z siedzibą w Słupsku przy ul. Jaracza 5 (druk nr 58/16),
    • w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk 58/19),
    • w sprawie powołania Szkolnego Schroniska Młodzieżowego przy Środkowopomorskim Centrum Kształcenia Ustawicznego im. T. Kotarbińskiego w Słupsku (druk nr 58/6),
    • w sprawie ustalenia wysokości opłat za noclegi w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym przy Środkowopomorskim Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Tadeusza Kotarbińskiego w Słupsku, przy ul. Chopina 3 (druk nr 58/7),
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz zatwierdzenia wartości punktu w celu określenia miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk nr 58/8),
    • w sprawie kryteriów i trybu przyznawania Nagrody Prezydenta Miasta Słupska (druk 58/9),
    • w sprawie nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta Słupska (druk nr 58/24),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie położonym w rejonie ulic Hubalczyków i Sucharskiego w Słupsku (druk nr 58/2),
    • w sprawie uchylenia uchwały w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego „Bauera” dla terenu położonego przy ulicy Sadowej w Słupsku (druk nr 58/3),
    • w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Sułkowskiego” (druk nr 58/4),
    • w sprawie zmiany uchwały nr V/40/03 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 stycznia 2003 roku w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Obwodnica Południowa zmieniającego w części miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego trasy gazociągu wysokiego ciśnienia Bytów-Słupsk-Wieszyno-Redzikowo (druk nr 58/17).
  6. Rozpatrzenie skarg na działalność Prezydenta Miasta Słupska:
    • Pana Henryka Cyckowskiego na działalność Prezydenta Miasta w zakresie odmowy scalenia lokalu mieszkalnego,
    • Pani Wioletty Symonowicz na działalność Prezydenta Miasta w zakresie zaniechania działań w sprawie przywrócenia mieszkania skarżącej,
    • Pana Józefa Toporka na działalność Prezydenta Miasta w zakresie odmowy adaptacji lokalu przy ul. Reymonta na mieszkanie,
    • Przedsiębiorstwa Państwowej Komunikacji Samochodowej w Słupsku na działalność Prezydenta Miasta w zakresie udzielania i zmiany zezwoleń na wykonywanie przewozu pasażerów.
  7. Stanowisko Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie Zastępcy Prezydenta Miasta Słupska Andrzeja Obecnego.
  8. Stanowisko Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie wypowiedzi Poseł na Sejm RP Joanny Senyszyn.
  9. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  10. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek