Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

LXII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

27 września 2006, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Informacja o sytuacji Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku, szczególnie Oddziału Kardiologii, oraz możliwych formach pomocy ze strony Samorządu.
  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał i stanowisk Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach: 31 maja, 28 czerwca, 12 lipca i 21 lipca 2006 roku (stan na dzień 1 września 2006 roku).
  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z nie wykonania uchwał i stanowisk Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1994-2005 (stan na dzień 4 września 2006 roku).
  5. Sprawozdanie z realizacji uchwały Rady Miejskiej w Słupsku Nr LIII/690/06 z dnia 22 lutego 2006 roku w sprawie realizacji programu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień i przemocy w rodzinie na 2006 rok.
  6. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie przyjęcia informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta Słupska za I półrocze 2006 roku (druk nr 62/23),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr L/613/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2005 roku w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Słupska na lata 2006-2009 (druk nr 62/30),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 62/29),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 62/19),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 62/20),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 62/21),
    • w sprawie zmian w dochodach i wydatkach rachunku dochodów własnych budżetu Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 62/22),
    • w sprawie zaciągnięcia kredytu na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych ujętych w budżecie miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 62/26),
    • w sprawie przekazania środków finansowych z budżetu Gminy Miejskiej Słupsk dla Województwa Pomorskiego z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu ambulansu medycznego dla Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku (druk nr 62/9),
    • w sprawie zmiany planu przychodów i wydatków środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na zadania z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej w roku 2006 (druk nr 62/16),
    • w sprawie zmiany Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2005-2013 (druk nr 62/17),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XII/102/03 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 maja 2003 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Słupska, zmienionej Uchwałą Nr XXIX/327/04 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 września 2004 roku, Uchwałą Nr XXX/353/04 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 października 2004 roku, Uchwałą Nr XLIV/548/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 lipca 2005 roku, Uchwałą Nr XLVIII/602/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 16 października 2005 roku (druk nr 62/3),
    • zmieniającej uchwałę Nr XLII/507/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 czerwca 2005 r. w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe świadczone przez Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku (druk nr 62/5),
    • w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości (druk nr 62/1),
    • w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości (druk nr 62/25),
    • w sprawie nadania nazwy rondu w Słupsku (druk nr 62/2),
    • w sprawie przejęcia do zasobu mienia komunalnego prawa własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Grottgera 31-32 (druk nr 62/12),
    • w sprawie przejęcia do zasobu mienia komunalnego prawa własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Towarowej 9 (druk nr 62/13),
    • w sprawie przejęcia do zasobu mienia komunalnego prawa własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Kołłątaja 45 (druk nr 62/14),
    • w sprawie przejęcia do zasobu mienia komunalnego prawa własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Leśnej 9 (druk nr 62/15),
    • w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie aportu własności nieruchomości niezabudowanych położonych w Słupsku przy ulicy Narutowicza i Grottgera (druk nr 62/28),
    • w sprawie określenia liczby przeznaczonych do wydania w 2007 roku nowych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówkami (druk nr 62/24),
    • w sprawie zmiany statutu Miejskiego Ośrodka Doradztwa Metodycznego w Słupsku (druk nr 62/10),
    • w sprawie nadania imienia Gimnazjum nr 2 w Słupsku (druk nr 62/11),
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu w Słupskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Słupsku (druk nr 62/27),
    • w sprawie wzniesienia repliki Krzyża stojącego na Giewoncie (druk nr 62/4),
    • w sprawie nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta Słupska (druk nr 62/6),
    • w sprawie utworzenia odrębnych obwodów głosowania w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw, Rady m.st. Warszawy i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na 12 listopada 2006 roku (druk nr 62/31),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Fabryczna” na terenie położonym w rejonie ulic Grunwaldzkiej, Poniatowskiego, Wolności, 3 Maja i Sobieskiego w Słupsku (druk nr 62/7),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Sportowa - Bauera” na terenie położonym w rejonie ulic Sportowej, Kaszubskiej, Kusocińskiego, Bauera i Malinowej w Słupsku (druk nr 62/8),
    • w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kotarbińskiego” (druk nr 62/18),
    • w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Sułkowskiego” w Słupsku (druk nr 58/4).
  7. Rozpatrzenie skarg na działalność Prezydenta Miasta Słupska:
    • Państwa Stefanii i Ludwika Połotniuków na działalność Prezydenta Miasta w zakresie prac związanych z miejscowym planem zagospodarowania rzestrzennego „Sułkowskiego”,
    • Pana Henryka Cyckowskiego na działalność Prezydenta Miasta w zakresie odmowy scalenia lokalu mieszkalnego,
    • Państwa Heleny i Lubomira Duda na działalność Prezydenta Miasta w przedmiocie umieszczenia ogłoszenia o wyłożeniu do publicznej wiadomości miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Kościuszki” tylko w jednej lokalnej gazecie,
    • Państwa Heleny i Lubomira Duda na działalność Prezydenta Miasta w przedmiocie odmowy wydania za stosowną opłatą potwierdzonej kserokopii Uchwały Wojewódzkiej Rady Narodowej w Słupsku wraz z załącznikami,
    • Pana Leona Iwańskiego na działalność Prezydenta Miasta w przedmiocie nie wywiązania się z realizacji obietnicy wykonania odrębnego wejścia do mieszkania,
    • Pani Teresy Rutkowskiej na działalność Prezydenta Miasta Słupska w zakresie nienależytego wykonania zadań w związku ze zgłoszeniem niezgodnego z prawem wycinania drzew przez Firmę Castorama Polska Sp. z o.o. przy ul. Górnej – Westerplatte w Słupsku.
  8. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  9. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
UWAGI Przed przystąpieniem do realizacji porządku obrad Prezydent Miasta wyróżni czterech funkcjonariuszy Policji z „Ogniwa Interwencyjnego” Komendy Miejskiej Policji w Słupsku.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek