Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

V sesja Rady Miejskiej w Słupsku

20 grudnia 2006, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu: 27 września 2006 roku (stan na dzień 8 listopada 2006 roku).
  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu: 25 października 2006 roku (stan na dzień 4 grudnia 2006 roku).
  4. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie wyboru Przewodniczących i Wiceprzewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 5/3),
    • w sprawie powołania doraźnej komisji Rady Miejskiej w Słupsku (druk nr 5/2),
    • w sprawie powołania komisji dyscyplinarnych I i II instancji (druk nr 5/4),
    • w sprawie powołania Kapituły Medalu „ZA ZASŁUGI DLA MIASTA SŁUPSKA” (druk nr 5/10),
    • w sprawie delegowania dwóch radnych Rady Miejskiej w Słupsku do Komisji Bezpieczeństwa i Porządku (druk nr 5/9),
    • w sprawie wynagrodzenia Prezydenta Miasta Słupska Macieja Kobylińskiego w kadencji rozpoczętej 12 listopada 2006 roku (druk nr 5/24),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr L/613/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 listopada 2005 roku w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Słupska na lata 2006-2009 (druk nr 5/19),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr LXIII/846/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2006 roku w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Słupska na lata 2007-2010 (druk nr 5/20),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 5/11),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 5/12),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 5/13),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 5/14),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 5/15),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 5/16),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 5/25),
    • w sprawie zmian w dochodach i wydatkach rachunku dochodów własnych budżetu Miasta Słupska na 2006 rok (druk nr 5/17),
    • w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości dla przedsiębiorców realizujących nowe inwestycje na terenie Miasta Słupska w Słupskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej (druk nr 5/18),
    • w sprawie stawek podatku od środków transportowych na 2007 rok (druk nr 5/22),
    • w sprawie stawek podatku od nieruchomości na 2007 rok (druk nr 5/23),
    • w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 2/5),
    • w sprawie nadania nazwy rondu w Słupsku (druk nr 5/1),
    • w sprawie nadania nazwy rondu w Słupsku (druk nr 5/21),
    • w sprawie przejęcia do zasobu mienia komunalnego prawa własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Andersa 17 (druk nr 5/26),
    • w sprawie przejęcia do zasobu mienia komunalnego prawa własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Kołłątaja 44 (druk nr 5/27),
    • w sprawie zmiany Uchwały Nr LXII/836/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 września 2006 roku w sprawie zmiany Regulaminu przyznawania i wypłacania stypendiów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych prowadzonych i dotowanych przez Gminę Miejską Słupsk na wspieranie rozwoju edukacyjnego młodzieży z terenów wiejskich w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju Regionalnego (druk nr 5/5),
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu w Domu Pomocy Społecznej „Leśna Oaza” w Słupsku (druk nr 5/6),
    • w sprawie nadania Dziennemu Domowi Pomocy Społecznej w Słupsku nazwy „Bezpieczna Przystań” oraz nadania statutu (druk nr 5/8),
    • w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVII/582/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 września 2005 roku w sprawie nadania statutu jednostce budżetowej pod nazwą Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie z siedzibą w Słupsku przy ul. Sienkiewicza 19 (druk nr 5/7).
  5. Rozpatrzenie skarg na działalność Prezydenta Miasta Słupska:
    • podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku (dotyczy skargi Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej „Bora Komorowskiego 3” w Słupsku w związku z nieprawidłowościami dotyczącymi obciążania członków Wspólnoty kosztami remontów wspólnych części budynku),
    • podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku (dotyczy skargi Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej „Bora Komorowskiego 3” w Słupsku w związku niesłusznym obciążeniem skarżących kosztami wykonanej w 2005 roku termomodernizacji budynku),
    • podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Słupska (dotyczy ponownej skargi Państwa Grażyny i Henryka Szreter w przedmiocie odmowy przyznania lokalu zamiennego).
  6. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  7. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek