Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

VIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

28 marca 2007, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o bieżącej działalności.
  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 31.01.2007 roku (stan na dzień 12 marca 2007 r.).
  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z wykonania uchwały Nr XLII/521/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 czerwca 2005 r. w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w związku z tworzeniem nowych miejsc pracy.
  5. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z dokonanych ulg i umorzeń należności za okres od 1 stycznia 2006 r. do 31 grudnia 2006 r., udzielonych na podstawie uchwały Nr XIX/176/03 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 17 grudnia 2003 r. oraz uchwały Nr LIV/703/06 z dnia 29 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania wierzytelności Gminy Miejskiej Słupsk i jej jednostek organizacyjnych z tytułu należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy – Ordynacja podatkowa oraz udzielania ulg w spłacaniu tych należności, a także organów do tego uprawnionych.
  6. Sprawozdanie Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z działalności Ośrodka w 2006 roku.
  7. Sprawozdanie z realizacji uchwały Nr XII/161/99 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 24 listopada 1999 roku w sprawie przyjęcia „Strategii mieszkaniowej miasta Słupska na lata 2000–2014”.
  8. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 8/10),
    • w sprawie zaciągnięcia kredytu na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych ujętych w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 8/11),
    • w sprawie ustanowienia zastawu rejestrowego na udziałach Gminy Miejskiej Słupsk w spółce Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku (druk nr 8/12),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr LXIII/846/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2006 roku w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Słupska na lata 2007-2010 (druk nr 8/17),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 8/20),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 8/21),
    • w sprawie programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska w latach 2007-2011 (druk nr 7/4),
    • w sprawie wysokości wskaźników procentowych określających górną granicę pokrycia przez Gminę wydatków ponoszonych na lokale mieszkalne (druk nr 7/5),
    • w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę na czas nieoznaczony nieruchomości zabudowanych, położonych w Słupsku przy ul. Towarowej, oznaczonych jako działki nr 1826, nr 1827, nr 1828, nr 1829, nr 1830, nr 1831, nr 1832, nr 1833, nr 1834, nr 1835, nr 1836, nr 1837, nr 1838, nr 1839, nr 1840 w obrębie 6 m. Słupska (druk nr 8/6),
    • w sprawie wyrażenia woli zabezpieczenia w budżecie Miasta Słupska na lata 2008-2011 środków własnych na realizację projektu pn. „Zdrowie Mama i Ja” (druk nr 8/1),
    • w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Prezydentowi Miasta Słupska do zatwierdzenia projektu „Zdrowie Mama i Ja” (druk nr 8/2),
    • w sprawie podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej w roku 2007 (druk nr 8/3),
    • w sprawie przyjęcia „Programu działań na rzecz osób niepełnosprawnych w Słupsku na lata 2007-2008” (druk nr 8/4),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/276/2000 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2000 r. w sprawie szczegółowych zasad udzielania i rozmiaru zniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz szczegółowych zasad zwalniania od obowiązku realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk nr 8/5),
    • w sprawie ustalenia zasad wynajmowania bazy lokalowej szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk nr 8/7),
    • w sprawie zmiany uchwały Rady Miejskiej Nr L/634/05 z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie zasad udzielania stypendium za wysokie wyniki w nauce dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk nr 8/13),
    • w sprawie przystąpienia Gminy Miejskiej Słupsk do programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. „EDUKACJA – program pomocy w dostępie do nauki dzieci i młodzieży niepełnosprawnych” (druk nr 8/15),
    • w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk nr 8/16),
    • w sprawie ustanowienia Świąt Miasta Słupska (druk nr 8/14),
    • w sprawie ustanowienia Święta Miasta Słupska (druk nr 8/18),
    • w sprawie przyjęcia przez miasto Słupsk wspólnej deklaracji z miastem Cartaxo w Portugalii (druk nr 8/8),
    • w sprawie przyjęcia przez miasto Słupsk wspólnej deklaracji z miastem Ladispoli we Włoszech (druk nr 8/9),
    • w sprawie przyjęcia przez miasto Słupsk wspólnej deklaracji z miastem Eger na Węgrzech (druk nr 8/19),
    • w sprawie powiadomienia Skarbnika Miasta Słupska i Sekretarza Miasta Słupska o obowiązku złożenia oświadczenia lustracyjnego (druk nr 8/22).
  9. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  10. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek