Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

31 marca 2004, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Wręczenie Medali „Za Zasługi dla Miasta Słupska”: Isabel Sellheim, Wincentemu Deskiewiczowi i Wiaczesławowi Katarkiewiczowi.
  3. Sprawozdania Prezydenta Miasta Słupska:
    • z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 28 stycznia 2004 r. (stan na dzień 11 marca 2004 r.),
    • z realizacji, w zakresie działania Wydziału Zdrowia i Opieki Społecznej, uchwały Nr XXV/309/2000 z dnia 20 grudnia 2000 roku w sprawie wprowadzenia zasad współpracy pomiędzy samorządowymi władzami miasta Słupska a organizacjami pozarządowymi,
    • z działalności Miejskiego Rzecznika Konsumentów za rok 2003.
  4. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie podziału środków na zadania z zakresu rehabilitacji społecznej i zawodowej z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Druk Nr 23/1),
    • w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska (Druk Nr 23/7),
    • w sprawie zmiany statutu Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku (Druk Nr 23/2),
    • w sprawie przyjęcia programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na 2004 rok (Druk Nr 23/3),
    • w sprawie przystąpienia Miasta Słupska do Międzynarodowego Związku Hanzy (Druk Nr 23/4),
    • w sprawie wprowadzenia zasad współpracy między Gminą Miejską Słupsk a organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego (Druk Nr 23/6),
    • w sprawie przyjęcia programu współpracy między Gminą Miejską Słupsk a organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2004 (Druk Nr 23/5),
    • w sprawie ustalenia sieci i obwodów przedszkoli miejskich na terenie Gminy Miejskiej Słupsk (Druk nr 23/8),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XL/480/01 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 grudnia 2001 r. w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół ponadgimnazjalnych na terenie miasta Słupska (Druk nr 23/9),
    • w sprawie likwidacji ponadgimnazjalnej szkoły publicznej (Druk nr 23/16),
    • w sprawie rozwiązania Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Słupsku (Druk nr 23/15),
    • w sprawie utworzenia ponadgimnazjalnej szkoły publicznej (Druk nr 23/18),
    • w sprawie utworzenia ponadgimnazjalnej szkoły publicznej (Druk nr 23/14),
    • w sprawie utworzenia ponadgimnazjalnej szkoły publicznej (Druk nr 23/21),
    • w sprawie utworzenia ponadgimnazjalnej szkoły publicznej ( (Druk nr 23/17),
    • w sprawie utworzenia ponadgimnazjalnej szkoły publicznej (Druk nr 23/25),
    • w sprawie utworzenia ponadgimnazjalnej szkoły publicznej (Druk nr 23/10),
    • w sprawie utworzenia ponadgimnazjalnej szkoły publicznej (Druk nr 23/12),
    • w sprawie przekształcenia szkoły ponadpodstawowej pod nazwą Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych w Słupsku, w szkołę ponadgimnazjalną pod nazwą I Uzupełniające Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych, z siedzibą przy ul. Szarych Szeregów 15 (Druk nr 23/11),
    • w sprawie przekształcenia szkoły ponadpodstawowej pod nazwą Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych w Słupsku, w szkołę ponadgimnazjalną pod nazwą II Uzupełniające Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych, z siedzibą przy ul. Mickiewicza 32 (Druk nr 23/13),
    • w sprawie przekształcenia szkoły ponadpodstawowej pod nazwą Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych w Słupsku, w szkołę ponadgimnazjalną pod nazwą VII Uzupełniające Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych, z siedzibą przy ul. Chopina 3 (Druk nr 23/27),
    • w sprawie przekształcenia szkoły ponadpodstawowej pod nazwą Technikum Elektryczne dla Dorosłych w Słupsku, w szkołę ponadgimnazjalną pod nazwą Technikum Uzupełniające dla Dorosłych Nr 1, z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 60 (Druk nr 23/22),
    • w sprawie przekształcenia szkół ponadpodstawowych pod nazwą Technikum dla Dorosłych i Liceum Handlowe dla Dorosłych w Słupsku, w szkołę ponadgimnazjalną pod nazwą Technikum Uzupełniające Nr 2, z siedzibą przy ul. Chopina 3 (Druk nr 23/26),
    • w sprawie przekształcenia szkoły ponadpodstawowej pod nazwą Technikum Przemysłu Drzewnego w Słupsku, w szkołę ponadgimnazjalną pod nazwą Technikum Uzupełniające Nr 3 w Słupsku, z siedzibą przy ul. Szymanowskiego 5 (Druk nr 23/19),
    • w sprawie przekształcenia szkoły ponadpodstawowej pod nazwą Technikum Mechaniczne dla Dorosłych w Słupsku, w szkołę ponadgimnazjalną pod nazwą Technikum Uzupełniające dla Dorosłych Nr 4 w Słupsku, z siedzibą przy ul. Niedziałkowskiego 2 (Druk nr 23/23),
    • w sprawie przekształcenia szkoły ponadpodstawowej pod nazwą Liceum Handlowe dla Dorosłych w Słupsku, w szkołę ponadgimnazjalną pod nazwą Technikum Uzupełniające dla Dorosłych Nr 5, z siedzibą przy ul. Partyzantów 24 (Druk nr 23/20),
    • w sprawie przekształcenia szkoły ponadpodstawowej pod nazwą Technikum Mechaniczne w Słupsku, w szkołę ponadgimnazjalną pod nazwą Technikum Uzupełniające Nr 4 w Słupsku, z siedzibą przy ul. Niedziałkowskiego 2 (Druk nr 23/24),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupsk dla terenu położonego przy ul. Gdańskiej (Druk Nr 23/28),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupsk dla terenu położonego przy ul. Legionów Polskich (Druk Nr 23/29),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupsk dla terenu położonego w rejonie ulic Wojska Polskiego, Mickiewicza, Żeromskiego i Wileńskiej (Druk Nr 23/31),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupsk dla terenu położonego w rejonie ulic Sienkiewicza, Niedziałkowskiego, Krasińskiego, Staszica i Kopernika (Druk Nr 23/32),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupsk dla terenu położonego przy ul. Malinowej 14 (Druk Nr 23/34),
    • w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Malinowa 14” w Słupsku (Druk Nr 23/33),
    • w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedla „Westerplatte-Hubalczyków” (Druk Nr 23/30),
    • w sprawie zasad sprzedaży na rzecz użytkowników wieczystych prawa własności nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Miasta Słupsk, wykorzystywanych na cele budownictwa mieszkaniowego i garaży oraz udzielania bonifikaty od ceny sprzedaży (Druk Nr 23/36),
    • w sprawie udzielenia bonifikaty przy sprzedaży na rzecz osób fizycznych prawa użytkowania wieczystego gruntu na własność (Druk Nr 23/35),
    • w sprawie czasu otwarcia placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych zlokalizowanych na terenie miasta Słupska (Druk Nr 23/37).
  5. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  6. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania.
UWAGI Sprawozdania i informacje wymienione w pkt 3. są do wglądu w Biurze Rady.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek