Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XV sesja Rady Miejskiej w Słupsku

26 września 2007, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach: 30 maja, 27 czerwca i 18 lipca 2007 r. (stan na 30 sierpnia 2007 r.)
  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z niewykonania uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1994 – 2005 (stan na 5 września 2007 r.)
  4. Informacja Prezydenta Miasta Słupska z działalności bieżącej.
  5. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta Słupska za I półrocze 2007 roku (druk nr 15/18),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr LXIII/846/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2006 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Słupska na lata 2007 – 2010 (druk nr 15/8),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr LXIII/846/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2006 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Słupska na lata 2007 – 2010 (druk nr 15/10),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr LXIII/846/06 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2006 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Słupska na lata 2007 – 2010 (druk nr 15/26),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 15/11),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 15/12),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 15/13),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 15/14),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 15/15),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 15/16),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 15/17),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 15/27),
    • w sprawie zaciągnięcia kredytu na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych ujętych w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 15/24),
    • w sprawie udzielenia pomocy finansowej na opracowanie dokumentu pod nazwą „Słupski Powiatowy Program na rzecz Zatrudnienia i Spójności Społecznej” (druk nr 15/25),
    • w sprawie wyboru ławników do sądów powszechnych (druk nr 15/21),
    • w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 15/9),
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Słupsku (druk nr 15/1),
    • w sprawie zmiany planu przychodów i wydatków środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na zadania z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej w roku 2007 (druk nr 15/3),
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu w Izbie Wytrzeźwień w Słupsku (druk nr 15/5),
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku (druk nr 15/6),
    • w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w trybie bezprzetargowym w użytkowanie nieruchomości położonej przy ul. Wojska Polskiego 49. (druk nr 15/2),
    • w sprawie przejęcia do zasobu mienia komunalnego nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Kossaka (druk nr 15/19),
    • w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Słupsku przy ul. Wita Stwosza (druk nr 15/20),
    • w sprawie nabycia do zasobu mienia komunalnego nieruchomości położonej w Słupsku pomiędzy ulicami Zachodnią, Grunwaldzką i Rejtana (druk nr 15/23),
    • w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości niezabudowanych położonych w Słupsku przy ul. Grunwaldzkiej (druk nr 15/29),
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego w Biurze Urbanistycznym Miasta Słupska oraz wyrażenia zgody na wartość jednego punktu (druk nr 15/22),
    • w sprawie wyposażenia w majątek Biura Urbanistycznego Miasta Słupska (druk nr 15/28),
    • w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Modrzewiowa” w Słupsku (druk nr 15/7),
    • w sprawie zmian w statucie Miejskiego Ośrodka Doradztwa Metodycznego
    • w Słupsku (druk nr 15/4).
  6. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  7. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek