Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XVII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

28 listopada 2007, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie wstąpienia na miejsce radnego, którego mandat wygasł kandydata z tej samej listy, który w wyborach uzyskał kolejno największą liczbę głosów, a nie utracił prawa wybieralności (druk nr 17/1)
    • ślubowanie radnego.
  3. Informacje o dokonaniu analizy oświadczeń majątkowych, przedłożone przez:
    • Naczelnika Urzędu Skarbowego w Słupsku,
    • Naczelnika Urzędu Skarbowego w Lęborku,
    • Naczelnika Urzędu Skarbowego Poznań-Winogrady.
  4. Sprawozdanie z realizacji uchwał i obwieszczenia Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 12 i 26 września 2007 r. (stan na dzień 13 listopada 2007 r.).
  5. Informacja Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie przeprowadzonej kontroli w MZK Spółka z o.o. w Słupsku w zakresie sprawdzenia zgodności wykorzystania otrzymanych z budżetu gminy środków finansowych z tytułu utraconych dochodów z powodu stosowanych ulg na przejazdy lokalne w 2006 roku.
  6. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 17/3),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 17/4),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2007 rok (druk nr 17/5),
    • w sprawie stawek podatku od nieruchomości (druk nr 17/6),
    • w sprawie stawek podatku od środków transportowych (druk nr 17/7),
    • w sprawie wzoru formularzy na podatek od nieruchomości (druk nr 17/8),
    • w sprawie zmiany planu przychodów i wydatków środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na zadania z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej w roku 2007 (druk nr 17/2A),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr X/116/07 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 kwietnia 2007 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Słupsk (druk nr 17/9),
    • w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk (druk Nr 17/10),
    • w sprawie wyrażenia woli przeprowadzenia prywatyzacji Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Słupsku (druk nr 17/11),
    • w sprawie powiadomienia Skarbnika Miasta Słupska i Sekretarza Miasta Słupska o obowiązku złożenia oświadczenia lustracyjnego (druk nr 17/12).
  7. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  8. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek