Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XIX sesja Rady Miejskiej w Słupsku

30 stycznia 2008, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o bieżącej działalności.
  3. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 28 listopada 2007 r. (stan na dzień 18 stycznia 2008 r.).
  4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku za 2007 rok.
  5. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie dróg rowerowych na terenie miasta Słupska (druk nr 19/8),
    • w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupsk – obr. 19, część działki nr 11 o powierzchni 138m2 położonej przy ulicy Arciszewskiego w Słupsku (druk nr 19/9),
    • w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupsk – obr. 6, część działki nr 1815 o powierzchni 448m2 położonej przy ulicy Mickiewicza 37 w Słupsku (druk nr 19/10),
    • w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupsk – obr. 19, część działki nr 11 o powierzchni 12m2 położonej przy ulicy Arciszewskiego w Słupsku (druk nr 19/11),
    • w sprawie dodatkowego wynagrodzenia rocznego Pana Macieja Kobylińskiego – Prezydenta Miasta Słupska za 2007 rok (druk nr 19/7),
    • w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska (druk nr 19/3),
    • w sprawie nadania nazwy rondu w Słupsku (druk nr 19/12),
    • w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci zamieszkałych na terenie miasta Słupska (druk Nr 19/5),
    • w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Podgrodzie I” w Słupsku (druk nr 19/1A),
    • w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Chrobrego” w Słupsku (druk nr 19/2),
    • w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Szczecińska-Koszalińska” w Słupsku (druk nr 19/4),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVII/423/05 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie utworzenia rachunku dochodów własnych Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku oraz określenia przeznaczenia tych dochodów (druk nr 19/6).
  6. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  7. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek