Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXI sesja Rady Miejskiej w Słupsku

26 marca 2008, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o bieżącej działalności.
  3. Sprawozdania Prezydenta Miasta Słupska:
    • z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 30 stycznia 2008 roku (stan na dzień 17 marca 2008 r.),
    • z realizacji zwolnień od podatku od nieruchomości w związku z tworzeniem nowych miejsc pracy,
    • z nie wykonania uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1994-2006 (stan na dzień 26 lutego 2008 r.),
    • z dokonanych ulg i umorzeń należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy – Ordynacja podatkowa, za okres od 1 stycznia 2007 roku do 31 grudnia 2007 roku,
    • z wykonania zadań gospodarowania funduszem celowym Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym,
    • z realizacji celów ujętych w „Strategii rozwiązywania problemów społecznych w mieście Słupsku w latach 2002 – 2012 ”.
  4. Sprawozdanie Miejskiego Rzecznika Konsumentów z działalności za 2007 rok.
  5. Sprawozdanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie z działalności za 2007 rok.
  6. Uchwalenie Stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie inicjatywy zmiany statusu Wyższej Hanzeatyckiej Szkoły Zarządzania w Słupsku.
  7. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 21/7),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 21/8),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 21/9),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 21/10),
    • w sprawie zaciągnięcia kredytu na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych związanych z kosztami przygotowania projektów inwestycji komunalnych przewidywanych do współfinansowania z funduszy Unii Europejskiej i ujętych w budżecie Miasta Słupska na rok 2008 (druk nr 21/11),
    • w sprawie wyemitowania obligacji przez Gminę Miejską Słupsk oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 21/12),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 21/13),
    • w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk (druk nr 21/14),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XXIV/247/04 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie współdziałania Gminy Miejskiej Słupsk z Gminą Kobylnica w celu realizacji zadania inwestycyjnego p.n. „Budowa obiektu mostowego (estakady) na ul. Profesora Poznańskiego oraz ronda na skrzyżowaniu ul. Profesora Poznańskiego oraz ul. Głównej w Kobylnicy” (druk nr 21/6),
    • w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Andersa” w Słupsku (druk nr 21/1),
    • w sprawie udzielenia Stacji Pogotowia Ratunkowego w Słupsku dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Słupsk z przeznaczeniem na zakup defibrylatora (druk nr 21/2),
    • w sprawie podziału środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w roku 2008 (druk nr 21/3),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/233/07 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 19 grudnia 2007 roku w sprawie utworzenia jednostki organizacyjnej Gminy Miejskiej Słupsk stanowiącej Placówkę wielofunkcyjną pod nazwą „Mój Dom – Moja Przyszłość” z siedzibą w Słupsku przy ulicy Lutosławskiego 21/2 (druk nr 21/4),
    • w sprawie ustalenia niektórych należności z tytułu zwrotu kosztów podróży służbowych radnych (druk nr 21/5).
  8. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  9. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek