Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXIV sesja Rady Miejskiej w Słupsku

28 kwietnia 2004, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Sprawozdania Prezydenta Miasta Słupska:
    • z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 11 i 25 lutego 2004 r. (stan na dzień 9 kwietnia 2004 r.),
    • z nie wykonania uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych w latach 1994–2002 (stan na dzień 10 marca 2004 r.),
    • z zakresu zadań realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku w 2003 roku,
    • z realizacji uchwały Nr XLIX/599/02 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 września 2002 roku w sprawie przyjęcia „Strategii rozwiązywania problemów społecznych w mieście Słupsku w latach 2002–2012”,
    • z realizacji uchwały Nr XVIII/162/03 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 listopada 2003 roku w sprawie przyjęcia „Miejskiego programu działań na rzecz osób niepełnosprawnych na lata 2003–2004”,
    • z realizacji, w zakresie działania Wydziału Kultury i Sportu, uchwały Nr XXV/309/2000 z dnia 20 grudnia 2000 roku w sprawie wprowadzenia zasad współpracy pomiędzy samorządowymi władzami miasta Słupska a organizacjami pozarządowymi,
    • z realizacji, w zakresie działania Wydziału Oświaty, uchwały Nr XXV/309/ 2000 z dnia 20 grudnia 2000 roku w sprawie wprowadzenia zasad współpracy pomiędzy samorządowymi władzami miasta Słupska a organizacjami pozarządowymi.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania Prezydenta Miasta Słupska z wykonania budżetu Miasta Słupska za 2003 rok i udzielenia Prezydentowi absolutorium z tego tytułu (Druk nr 24/1)
    • wystąpienie Prezydenta Miasta,
    • wystąpienie Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej,
    • dyskusja,
    • podjęcie uchwały.
  4. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zmian w budżecie miasta Słupska na 2004 rok (Druk nr 24-18),
    • w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowych dla zakładów budżetowych oraz określenia zasad i trybu rozliczania tych dotacji (Druk nr 24-19),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/157/03 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 listopada 2003 roku w sprawie wyrażenia woli ujęcia w budżecie miasta Słupska środków finansowych dla Województwa Pomorskiego (Druk nr 24/4),
    • w sprawie współdziałania Gminy Miejskiej Słupsk z Gminą Kobylnica w celu realizacji zadania inwestycyjnego p.n. „Budowa obiektu mostowego (estakady) na ul. Profesora Poznańskiego oraz ronda na skrzyżowaniu ul. Profesora Poznańskiego oraz ul. Głównej w Kobylnicy” (Druk nr 24/5),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr V/52/99 Rady Miejskiej w Słupsku w sprawie ustalenia sieci gimnazjów oraz określenia granic ich obwodów na terenie Gminy Miejskiej Słupsk (Druk nr 24/13),
    • w sprawie utworzenia środka specjalnego Domu Pomocy Społecznej „Leśna Oaza” w Słupsku oraz określenia przeznaczenia tego środka (Druk nr 24-16),
    • w sprawie nadania Regulaminu Straży Miejskiej w Słupsku (Druk nr 24-2),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XLVI/574/02 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie utworzenia obwodów głosowania, ustalenia ich granic i numerów (Druk nr 24/3),
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu w Izbie Wytrzeźwień w Słupsku (Druk nr 24/6),
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku (Druk nr 24/7),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XXIX/342/01 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 marca 2001r. w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego w Słupskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Słupsku, wyrażenia zgody na wartość jednego punktu (Druk nr 24/8),
    • w sprawie pozbawienia ulicy Prostej w Słupsku kategorii drogi gminnej (Druk nr 24/10),
    • w sprawie wydania opinii dotyczącej zaliczenia ulicy Prostej w Słupsku do kategorii dróg krajowych (Druk nr 24/9),
    • w sprawie wydania opinii dotyczącej pozbawienia ulicy Jaracza w Słupsku kategorii drogi krajowej (Druk nr 24/11),
    • w sprawie zaliczenia ulicy Jaracza w Słupsku do kategorii drogi gminnej (Druk nr 24/12),
    • w sprawie ustanowienia Świętego Jacka patronem miasta Słupska (Druk nr 24/14).
  5. Rozpatrzenie wniosku mieszkańców z dnia 6 kwietnia 2004 r. wzywającego Radę do usunięcia naruszenia prawa poprzez uchylenie uchwały Rady Miejskiej w Słupsku Nr XXIII/242/04 z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla „Westerplatte-Hubalczyków”.
  6. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  7. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania.
UWAGI Sprawozdania i informacje wymienione w pkt 2. są do wglądu w Biurze Rady.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek