Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku

28 maja 2008, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o bieżącej działalności.
  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 26 marca 2008 roku (stan na dzień 9 maja 2008 r.).
  4. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 23/8),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 23/9),
    • w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 23/20),
    • w sprawie zatwierdzenia taryfy cen za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na obszarze Gminy Miejskiej Słupsk (druk nr 23/7),
    • w sprawie kierunkowych założeń polityki budżetowej miasta Słupska na 2009 rok (druk nr 23/6),
    • w sprawie utworzenia jednostki budżetowej pn. „Zarząd Transportu Miejskiego” w Słupsku (druk nr 23/18),
    • w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym na okres 5 lat nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk, położonych w Słupsku, dzierżawionych przez „RUCH” S.A. w Warszawie, Oddział Pomorski w Szczecinie Zespół w Słupsku ul. Wielicka 6 (druk nr 23/12),
    • w sprawie przejęcia do zasobu mienia komunalnego prawa własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ul. Armii Krajowej 1 (druk nr 23/14),
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego w Schronisku dla Zwierząt w Słupsku oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu (druk nr 23/2),
    • w sprawie zmiany planu przychodów i wydatków środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w roku 2008 (druk nr 23/10),
    • w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu w Placówce Wielofunkcyjnej „Mój Dom – Moja Przyszłość” w Słupsku (druk nr 23/15),
    • w sprawie udzielenia dotacji z budżetu Gminy Miejskiej Słupsk dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku z przeznaczeniem na zakup diagnostycznego sprzętu okulistycznego (druk nr 23/4),
    • w sprawie zatwierdzenia projektu pn. „BLIŻEJ PRACY – Aktywizacja społeczna i lokalna mieszkańców miasta Słupska wymagających wsparcia i wzmocnienia umiejętności społecznych”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (druk nr 23/3),
    • w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Podgrodzie I-A” w Słupsku (druk nr 23/1),
    • w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „KOPERNIKA” w Słupsku (druk nr 23/5),
    • w sprawie przyznania w 2008 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze miasta Słupska (druk nr 23/16),
    • w sprawie uchwalenia zakresu zadań Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami dla miasta Słupska na lata 2008 – 2011 (druk nr 23/17),
    • w sprawie wykazu grobów mających wartość pamiątek historycznych ze względu na osoby w nich pochowane oraz ponoszenia przez Gminę Miejską Słupsk opłat za przedłużenie prawa do grobu osób, którym nadano honorowe obywatelstwo Słupska (druk nr 23/23),
    • w sprawie pełnego zwolnienia od opłaty osób zobowiązanych do ubiegania się o wydanie nowego dowodu rejestracyjnego i nowego prawa jazdy (druk nr 23/19),
    • w sprawie zmiany załącznika do uchwały Nr XX/260/08 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 27 lutego 2008 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk nr 23/21),
    • w sprawie ustalenia sieci oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk nr 23/22),
    • w sprawie zmiany granic miasta Słupska (druk nr 23/13).
  5. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  6. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek