XXIV sesja Rady Miejskiej w Słupsku
25 czerwca 2008, 10:00sala konferencyjna Centrum Edukacji Ekologicznej na terenie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Sportowej 73 w Słupsku
Porządek obrad
- Sprawy regulaminowe.
- Informacja Prezydenta Miasta Słupska o bieżącej działalności.
- Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 30 kwietnia 2008 roku (stan na dzień 06.06. 2008 r.)
- Podjęcie uchwał:
- w sprawie zmiany granic miasta Słupska (Druk Nr 23/13),
- w sprawie zatwierdzenia rocznych sprawozdań finansowych instytucji kultury miasta Słupska za 2007 rok (Druk Nr 24/7),
- w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (Druk Nr 24/8),
- w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (Druk Nr 24/9),
- w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (Druk Nr 24/10),
- w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (Druk Nr 24/24),
- w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (Druk Nr 24/25),
- w sprawie zmiany planu przychodów i wydatków środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w roku 2008 (Druk Nr 24/11),
- w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/277/2000 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2000 r. w sprawie szczegółowych zasad rozliczania tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli, których plan zajęć jest różny w poszczególnych okresach roku szkolnego oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć, niektórych nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (Druk Nr 24/12),
- w sprawie zmiany uchwały nr XXIII/319/08 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 maja 2008 r. w sprawie przyznania w 2008 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze miasta Słupska (Druk Nr 24/19),
- w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji Powiatowi Słupskiemu w 2008 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze miasta Słupska (Druk Nr 24/20),
- w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/312/08 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 maja 2008 r. w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego w Schronisku dla Zwierząt w Słupsku oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu.(Druk Nr 24/3),
- w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu w Ośrodku Informacji Turystycznej w Słupsku.(Druk Nr 24/17),
- w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Miasta Słupska na lata 2007 – 2015 (Druk Nr 24/21),
- w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupsk – obr. 6, część działki nr 176/7 o powierzchni 15m2, położonej przy ulicy Bałtyckiej w Słupsku (Druk Nr 24/23),
- w sprawie zaliczenia ulic do kategorii dróg gminnych (Druk Nr 24/2),
- w sprawie kierunków działania Prezydenta Miasta Słupska (Druk Nr 24/14),
- w sprawie kierunków działania Prezydenta Miasta Słupska (Druk Nr 24/15),
- w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Centrum Południe” w rejonie ulic Ogrodowej, Deotymy, Długiej i Polnej w Słupsku (Druk Nr 24/1),
- w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Szczecińska – Koszalińska A” w Słupsku (Druk Nr 24/5),
- w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Fabryczna” w Słupsku (Druk Nr 24/13),
- w sprawie zmiany nazwy Ośrodka Informacji Turystycznej w Słupsku (Druk Nr 24/18),
- w sprawie wyposażenia Domu Pomocy Społecznej „Leśna Oaza” w Słupsku w majątek (Druk Nr 24/4),
- w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska.(Druk Nr 24/6),
- w sprawie rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia interesu prawnego w uchwale Nr XXII/287/08 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk (Druk Nr 24/16).
- w sprawie wykazu grobów mających wartość pamiątek Historycznych ze względu na osoby w nich pochowane oraz ponoszenia przez gminę Miejską Słupsk opłat za przedłużenie prawa do grobu osób, którym nadano honorowe obywatelstwo Słupska (druk Nr 24/26),
- Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku za I półr. 2008 roku.
- Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 31 lipca 2008
- Informację opublikował:
- Administrator BIP
- Data publikacji:
- 31 lipca 2008