Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXIV sesja Rady Miejskiej w Słupsku

25 czerwca 2008, 10:00
sala konferencyjna Centrum Edukacji Ekologicznej na terenie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Sportowej 73 w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Informacja Prezydenta Miasta Słupska o bieżącej działalności.
  3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 30 kwietnia 2008 roku (stan na dzień 06.06. 2008 r.)
  4. Podjęcie uchwał:
    1. w sprawie zmiany granic miasta Słupska (Druk Nr 23/13),
    2. w sprawie zatwierdzenia rocznych sprawozdań finansowych instytucji kultury miasta Słupska za 2007 rok (Druk Nr 24/7),
    3. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (Druk Nr 24/8),
    4. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (Druk Nr 24/9),
    5. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (Druk Nr 24/10),
    6. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (Druk Nr 24/24),
    7. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (Druk Nr 24/25),
    8. w sprawie zmiany planu przychodów i wydatków środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w roku 2008 (Druk Nr 24/11),
    9. w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/277/2000 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2000 r. w sprawie szczegółowych zasad rozliczania tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli, których plan zajęć jest różny w poszczególnych okresach roku szkolnego oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć, niektórych nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (Druk Nr 24/12),
    10. w sprawie zmiany uchwały nr XXIII/319/08 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 maja 2008 r. w sprawie przyznania w 2008 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze miasta Słupska (Druk Nr 24/19),
    11. w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji Powiatowi Słupskiemu w 2008 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze miasta Słupska (Druk Nr 24/20),
    12. w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/312/08 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 maja 2008 r. w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego w Schronisku dla Zwierząt w Słupsku oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu.(Druk Nr 24/3),
    13. w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego w pierwszej kategorii zaszeregowania w tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego oraz wyrażenia zgody na określenie wartości jednego punktu w Ośrodku Informacji Turystycznej w Słupsku.(Druk Nr 24/17),
    14. w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Miasta Słupska na lata 2007 – 2015 (Druk Nr 24/21),
    15. w sprawie oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Słupsk – obr. 6, część działki nr 176/7 o powierzchni 15m2, położonej przy ulicy Bałtyckiej w Słupsku (Druk Nr 24/23),
    16. w sprawie zaliczenia ulic do kategorii dróg gminnych (Druk Nr 24/2),
    17. w sprawie kierunków działania Prezydenta Miasta Słupska (Druk Nr 24/14),
    18. w sprawie kierunków działania Prezydenta Miasta Słupska (Druk Nr 24/15),
    19. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Centrum Południe” w rejonie ulic Ogrodowej, Deotymy, Długiej i Polnej w Słupsku (Druk Nr 24/1),
    20. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Szczecińska – Koszalińska A” w Słupsku (Druk Nr 24/5),
    21. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Fabryczna” w Słupsku (Druk Nr 24/13),
    22. w sprawie zmiany nazwy Ośrodka Informacji Turystycznej w Słupsku (Druk Nr 24/18),
    23. w sprawie wyposażenia Domu Pomocy Społecznej „Leśna Oaza” w Słupsku w majątek (Druk Nr 24/4),
    24. w sprawie zmiany Statutu Miasta Słupska.(Druk Nr 24/6),
    25. w sprawie rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia interesu prawnego w uchwale Nr XXII/287/08 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 30 kwietnia 2008 r. w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk (Druk Nr 24/16).
    26. w sprawie wykazu grobów mających wartość pamiątek Historycznych ze względu na osoby w nich pochowane oraz ponoszenia przez gminę Miejską Słupsk opłat za przedłużenie prawa do grobu osób, którym nadano honorowe obywatelstwo Słupska (druk Nr 24/26),
  5. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Słupsku za I półr. 2008 roku.
  6. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  7. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek