XXXVIII sesja Rady Miejskiej w Słupsku
27 maja 2009, 10:00sala Nr 211 Urzędu Miejskiego
Porządek obrad
Porządek obrad:
-
Sprawy regulaminowe.
-
Informacja Prezydenta Miasta Słupska o bieżącej działalności.
-
Sprawozdanie Prezydenta Miasta Słupska z realizacji uchwał i stanowiska Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesjach w dniach 18 i 25 marca 2009 roku (stan na dzień 4 maja 2009 r.)
-
Podjęcie uchwał:
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2009 rok (druk nr 38/13),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2009 rok (druk nr 38/14),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2009 rok (druk nr 38/15),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2009 rok (druk nr 38/16),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2009 rok (druk nr 38/17),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2009 rok (druk nr 38/21),
-
w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2009 rok (druk nr 38/22),
-
w sprawie zmiany planu przychodów i wydatków środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w roku 2009 (druk nr 38/12),
-
w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Gminą Miejską Słupsk a Powiatem Słupskim w sprawie współfinansowania kosztów funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku (druk nr 38/18),
-
w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu „Wodociągi Słupsk” Spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku na lata 2009-2016 (druk nr 38/19),
-
w sprawie zatwierdzenia taryfy cen za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na obszarze Gminy Miejskiej Słupsk (druk nr 38/20),
-
w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Owocowa” w Słupsku (druk nr 38/24),
-
w sprawie zmiany typu Placówki Wielofunkcyjnej „Mój Dom – Moja Przyszłość” z siedzibą w Słupsku przy ulicy Lutosławskiego 21/2 z wielofunkcyjnej na socjalizacyjną oraz nadania statutu (druk nr 38/23),
-
w sprawie zmiany nazwy publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 im. Gustawa Morcinka w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 17 (druk nr 38/1),
-
w sprawie zmiany nazwy publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Gryfitów w Słupsku przy ul. Hubalczyków 7 (druk nr 38/2),
-
w sprawie zmiany nazwy publicznej Szkoły Podstawowej nr 10 im. Polonii w Słupsku
przy ul. Kulczyńskiego 1a (druk nr 38/3), -
w sprawie zmiany nazwy publicznego Gimnazjum nr 4 im. Orła Białego w Słupsku
przy ul. Banacha 17 (druk nr 38/4), -
w sprawie zmiany nazwy publicznego Gimnazjum nr 6 w Słupsku przy ul. Zaborowskiej 2 (druk nr 38/5),
-
w sprawie zmiany nazwy publicznego III Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Słupsku przy ul. M. Zaborowskiej 2 (druk nr 38/6),
-
w sprawie likwidacji I Liceum Profilowanego w Słupsku przy ul. Szczecińskiej 60 (druk nr 38/7),
-
w sprawie likwidacji V Liceum Profilowanego w Słupsku przy ul. Partyzantów 24 (druk nr 38/8),
-
w sprawie zmiany nazwy publicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 1 w Słupsku przy ul. Szczecińskiej 60 (druk nr 38/9),
-
w sprawie zmiany nazwy publicznej Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 3 w Słupsku przy ul. Szymanowskiego 5 (druk nr 38/10),
-
w sprawie ustalenia liczby punktów sprzedaży napojów zawierających powyżej 4,5% alkoholu (z wyjątkiem piwa), przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży,
jak i w miejscu sprzedaży oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Słupska (druk nr 38/11), -
w sprawie wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radnym (druk nr 38/25).
-
Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych w tym z Unii Europejskiej, o których dofinansowanie w roku 2008 ubiegało się Miasto Słupsk.
-
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Zdzisław Sołowin - Przewodniczący Rady Miejskiej
- Data wytworzenia:
- 20 maja 2009
- Informację opublikował:
- Krystyna Kniaź
- Data publikacji:
- 20 maja 2009