Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
7180dot. zakupu opryskiwaczy 10 szt.do płynu dezynfekującegoFIMAL PSB Sp.. z o.o. ul. Bałtycka 3 76-200 Słupsk NIP 8392786748129,03 zł17.06.202017.06.2020
1.07.2020
AT-RA-II-2600.6.111.2020
7179Celem udostępnienia jest prowadzenie działań w ramach projektu "Cobium" polegające na wprowadzeniu do użytku w codziennej pracy jednostek podległych dla Miasta Słupska rowerów towarowych (CARGO), zakupionych w ramach projektu.Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji017.06.202017.06.2020
31.01.2021
Porozumienie nr 27/GKIOŚ/2020
7178Porozumienie jest w celu udostępnienia mieskańcom miasta rowerów towarowych (cargo) poprzez prowadzenie wypożyczalni przez Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji i na jego terenie w związku z prowadzeniem działań projektu "Cobium - Cargo bikes in Urban Mobility" realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Interreg Południowy Bałtyk 2014-2020Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji017.06.202017.06.2020
31.01.2021
Porozumienie nr 26/GKIOŚ/2020
7177Przedmiot umowy dotyczy dożywiania dzieci i młodzieży uczęszczających do Placówek Wsparcia Dziennego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku.Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku10 000,00 zł17.06.202017.06.2020
31.12.2020
17/ZISS/2020
7176Zakup publikacji pn. "Opłata za odpady komunalne. Wzory pism, postanowień i innych dokumentów" wraz z suplementem elektronicznym. Publikacja zawiera opis procedury wszczęcia i przeprowadzania postępowań administracyjnych, zmierzających do wydania decyzji z uwzględnieniem nowelizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Dodatkowo w książce zawarte są wzory dokumentów, które przysłużą się do opracowywania różnego rodzaju pism procesowych.ODDK Sp. z o.o. Sp. k.220,00 zł16.06.202016.06.2020
30.06.2020
GKiOŚ-RGOK-III.7030.760.2020
7175Baner informacyjny dla lokali wyborczych nr 24 i 26.Effect Team Agencja Reklamy ul. Andersa 5c, 76-200 Słupsk400,00 zł16.06.202016.06.2020
17.07.2020
ZKO.2600.9.2020
7174Zakup kopert na potrzeby przygotowania i przeprowadzenia wyborów Prezydenta RP zarządzonych na dzień 28.06.2020 r.Hurtownia Optim Piotr Krupka 77-200 Miastko, ul. Małopolska 26412,00 zł16.06.202016.06.2020
19.06.2020
ZKO-I.2600.10.2020
7173Realizacja zadania publicznego pod tytułem "Punkt Informacji dla Osób Niepełnosprawnych PION"Fundacja PROGRESJA20 000,00 zł15.06.20201.04.2020
31.12.2020
WiP.3037.2.3.2020
7172Zakup kopert i etykiet samoprzylepnych na potrzeby przygotowania i przeprowadzenia wyborów Prezydenta RP zarządzonych na dzień 28.06.2020 r.Hurtownia Optim 77-200 Miastko, ul. Małopolska 26997,36 zł15.06.202015.06.2020
18.06.2020
ZKO-2600.8.2020
7171dotacja na realizację zadania "Podniesienie bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej"Miejska Biblioteka Publiczna w Słupsku71 700,00 zł15.06.202015.06.2020
31.12.2020
22/Ku/2020
7170Zakup sadzonek roślin balkonowych i ogrodowych na potrzeby akcji "Pokaż swoje zielone okno, balkon lub ogródek podwórkowy".Gospodarstwo Rolne Szkółka Roślin Ozdobnych "Ogrody" A. Perliński2 000,00 zł10.06.202010.06.2020
6.10.2020
GKiOŚ-RGOK-V.605.10.2020
7169Zakup sadzonek ziół na potrzeby akcji "Dzień bez śmiecenia"Gospodarstwo Ogrodnicze Rafał Polanek500,00 zł10.06.202010.06.2020
2.07.2020
GKiOŚ-RGOK-V.605.12.2020.
7168Zakup sadzonek kwiatów na potrzeby akcji "Dzień bez śmiecenia"Florin - Ogrodnictwo Piotr Kubiak1 000,00 zł10.06.202010.06.2020
1.07.2020
GKiOŚ-RGOK-V.605.12.2020
7167dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnegoosoba fizyczna3 000,00 zł10.06.2020czas nieokreślony25/GKiOŚ/2020
7166Zakup półmaski typu FFP1 w celu zabezpieczenia związanego z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów Prezydenta RP zarządzonych na dzień 28.06.2020 r.SIMBHP Spółka Jawna S. Małecki & I.Mikucki ul. K.Borchadta 35,37 76-200 Słupsk1 350,00 zł10.06.202010.07.2020
15.06.2020
ZKO-I.2600.7.2020
7165Zakup osłon oczu i twarzy typu B2 w celu właściwego zabezpieczenia związanego z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów Prezydenta RP zarządzonych na dzień 28.06.2020 r.Spółdzielnia BIELSIN ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała890,00 zł10.06.202010.06.2020
15.06.2020
ZKO-I.2600.6.2020
7164Zakup: dłuto do młotowiertarki szt.1, obejma naprawcza szt. 1Fimal PSB, ul. Bałtycka 3, 76-200 Słupsk70,80 zł10.06.2020czas nieokreślonyAT-RT-I.2600.11.2020
7163dotacja na realizację zadania "Od starodruku do wirtualnego muzeum lalek"Miejska Biblioteka Publiczna w Słupsku13 195,00 zł10.06.202010.06.2020
31.12.2020
21/Ku/2020
7162Usługi bieżącego doradztwa podatkowego w zakresie podatku VAT.Cabaj&Kotala Doradztwo Podatkowe Spółka z o.o.zgodnie z umową10.06.202010.06.2020
11.01.2021
Aneks nr 1 do umowy Nr ZP.79/2019
7161dot. udzielenia dotacji celowej z budżetu Miasta Słupska ze środków przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej na zadanie polegające na zmianie sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnegoosoba fizyczna3 000,00 zł9.06.2020czas nieokreślony24/GKiOŚ/2020

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek